Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: c-digital

  1. #1

    c-digital

    har c-digital kodat om? bilden försvann med titanium kortet. provat 2st.
    med samma resultat. m-2 funkar fortfarandefint.

  2. #2
    Om dom kodat om hur skulle du då kunna ha bild med ett MII?

    Prova att göra en reset av boxen, det är standard när nått inte fungerar
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    M2 funkar som sagt så nån omkodning har jag svårt att tro att det skulle kunna vara...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #4
    Det stämmer som Katten säger titanium slutade funka Söndagmiddag medan Mll funkade fint.
    Eftersom inga uppdateringar fanns ute har kortet inte programmerats om men började funka Tisdag morgon igen...jag har ingen bra förklaring till detta.

    Riveros

  5. #5
    båda mina kort MII och titanium varit i drift sedan 27/4 utan avbrot.....vilka mottagare? kan det ha att göra med viasat's updaterande av boxar? (om det nu är så att man råkar ha en "viasat box" med modul tex...bara en fundering!)
    ....im not lost, im on adventure.....

  6. #6

    c-digital

    det kan vara som du säger .jag har titaniumkortet sitter i en nokia220 med ca-modul för conax. jag har också en philips på övervåningen och den kör jag m2 kortet i. jag får inte igång philipsmottagaren med titaniumkorten. bara texten kommer. har provat MHWfilerna från filsidan och flera olika brännarprogram. någon som har några bra tips hur jag får igång philipsmed titanium ?

  7. #7
    Gradera om till os 1.03.

  8. #8
    Jag hade också lite strul med med titaniumkort+phillips mottagare. :cry:
    Men nedgradera till OS 1.03 progg till det hittar du på filsidan.. Se också till att använda den senaste eep-filen med MHW. (asså det blir 2 eep när du packar upp filen) Så ska det fungera utmärkt
    En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt

  9. #9

    c-digital

    tack för tipsen. jag hade tagit fel eep. nu funkardet kanon :D

Liknande ämnen

  1. Dolby Digital på Canal Digital?
    Av qbjorn i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-05, 13:40
  2. canal digital hyr box analog eller digital?
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-12, 22:37
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-05-07, 13:48
  4. Köp av digital tv/box.
    Av cerebri i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-17, 04:28
  5. MKB digital-tv
    Av WYX i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-04, 22:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss