Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Ghost-Writer 1.1 och titaniumcard

  1. #1

    Ghost-Writer 1.1 och titaniumcard

    Har problem med min Ghost-Writer 1.1. Är den någon som har använt ett sådant?? Jag har ett helt nytt titaniumcard, hur skall jag få något OS på det? Jag har Progger 01.10.02, men den säger bara att det är ett "Unsuported OS on card", även om jag inte har kortet inne. Japp, jag har valt rätt com port. Hjälp....

  2. #2
    Ännu en sak...

    Vet någon hur myket ström programeraren behöv? Fick ej med några såna uppgifter... Tänkte bara om jag har den på förlite, och därför inte får något ur (eller in på) kortet.

  3. #3
    Det fins intte några fongerande filer till Titaniomkort til canaldikital just nu vi vänttar på dåm.Vilken brännare ock motagare du har?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  4. #4
    Jo, jag vet att det inte ännu finns någå nya filer. Jag har en Ghost-Writer version 1.1. Mottagaren kommer jag inte för tillfället ihåg, men den klarar titanium cards. Fick nämligen två kort med vid köpet, varav ena var färdiprogramerat. Ha försökt programera det andra, men än vilket program jag använder så hänger sig det efter en liten tid.

  5. #5
    Ärdet den från almsat Den programeraren kan jag inte men Phoenix 3,58läge bördet finnas ock En ny titaniumkurt har OS 1,06 men det beror helt vilket motagare du har oftast är det bara hur boxar som skall vara mindre
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  6. #6
    Detta är all information jag har hittat om Ghost-Writer:

    Version 1.1

    Funktionsumfang:
    -Mode0: SMARTCARD 6MHz (MULTIMOUSE Emulation)
    -Mode1: ATMEL 4MHz (SI PROG, HARPUNE Emulation)
    -Mode2: PIC (LUDIPIPO Emulation)
    -Mode3:
    -Mode4:
    -Mode5: SMARTCARD 3,57MHz (MULTIMOUSE Emulation)
    -Mode6: SMARTCARD 3,68MHz (MULTIMOUSE ESPANIA Emulation) + GSM 5V Cards
    -Mode7:
    + Reanimationsfunktion in allen Modi möglich

  7. #7
    Oberoende vilken MODE jag har på, så hänger sig Card Progger efter en tid. Först säger den att "Unsuported OS on Card", och då väljer jag Erase eller Downgrade OS/Upgrade OS, men den bara hänger sig efter en tid.

  8. #8

    Prova att radera kortet innan du programmerar det

  9. #9
    Det är just under raderingen som det hänger sig....

  10. #10
    Det fins i www.zappafree.com en Titaniumgoide i goide sidan bårtse 2 första bildena. Jag tor Mode5 3,57 är rätt
    Jag fick det ock hängasei då stordet Unsuppofted TitaniumOS Found okså med ytan kort.
    At jag fick deti gång i gen var jag tvonget stänga dator ock rykte lite på kablar kan vara glapkåntakt?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Liknande ämnen

  1. TitaniumCard dött eller ??
    Av johan455 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-02, 13:04
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-11, 11:30
  3. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-04-16, 14:48
  4. Titaniumcard + InfinityUSB Phoenix + 3.68Mhz
    Av KikkomaN i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-02-28, 18:17
  5. Hjälp!? Titaniumcard
    Av KikkomaN i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-02-23, 11:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss