Sidan 6 av 7 FörstaFörsta ... 4567 SistaSista
Resultat 51 till 60 av 66

Ämne: Svar från Badboy.

  1. #51
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    AU = Autouppdaterande...

    Och då borde du rätt lätt förstå att Icke AU är att kortet inte uppdaterar sig själv... Så varje gång det sker ett kod byter så försvinner bilden... Precis som det är på Canal Digital just nu...
    jag fattar inte så mycke av det här.. Om det finns piratkort idag utan AU som du säger.. då borde man väl ändå få ut nycklarna ur krypteringen = knäckt.. eller? vad krävs för att man ska kunna fixa ett AU kort då?

  2. #52
    Alltså, måste man knappa in nya koder manuellt om de släpper nya?

  3. #53
    :?: Så det ni menar är att även om dessa kort nu skulle fungera för 1000 kronor så är dom värdelösa om det det sker än omkodning om x antal dagar. :-( Är det nån som har en susning om och hur ofta detta sker i nya systemet....
    Carpe Diem

  4. #54
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ja... Eftersom dom inte är AU... Det är precis som Canal Digital... Så fort nått händer försvinner bilden...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #55
    Men visst lär det väl finnas koder så småningom till dessa kort eller måste man bränna om dom vid kodbyte?

  6. #56
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ingen som vet det än... Men du ser på Canal Digital... Ingen har lyckats få det AU innu... Så förvänta dig inte för mycket...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  7. #57
    detta är säkert bara ett trick för att folk verkligen ska hämta ut sina paket. då drar de ju in sina stålar iaf tills det verkligen visar sig att det är bluff...

  8. #58
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Håller med dig offndr... Men jag är fortfarande kluven eftersom många har erbjudit sig att posta kortet till mig för att bevisa det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #59
    :evil: Jag har mailat till nasarna och bett dom kommentera ryktet om galaxy kort......Ännu tyst som i graven :shock:
    Carpe Diem

  10. #60
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Håller med dig offndr... Men jag är fortfarande kluven eftersom många har erbjudit sig att posta kortet till mig för att bevisa det...
    det är bara synd att det fins dom som vill luras och bluffa jaja men jag blev en erfarenhet rikare ops: :shock:

Liknande ämnen

  1. Svar från comhem...
    Av mangez_79 i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 23:30
  2. Svar från Boxer ang tv3 & Ztv
    Av headshead i forum Boxer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-01-11, 23:12
  3. vill gärna ha ett svar från nån som vet om cd abb.
    Av west ham i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-08-06, 03:37
  4. tro ej på badboy
    Av ktj i forum Com Hem
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-05-19, 14:21
  5. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-20, 10:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss