Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Canal Digital Pioneerbox + Viaccess CA-Modul Ver: 481

  1. #1
    jorgen101
    Gäst

    Canal Digital Pioneerbox + Viaccess CA-Modul Ver: 481

    Jag innehar dessa två och just införskaffat en kortbrännare. Kommer jag att kunna få detta att fungera? Vilka .hex filer ska jag ta från stopstop.info Är det någon som har ett vettigt förslag skulle jag bli lycklig. Tack på förhand!

    P.s. Jag har originalkort från Viasat men dock endast baspaketet om det skulle kunna hjälpa mig?. D.s.

  2. #2

    HEj

    Hej

    Testa filerna som heter BarracudaV105 på http://stopstop.info/filereasy.html hAR SJÄLV CD box med CAM och de funkar finnt. Om du har et silver eller guld abb på viasat så kan du fixa au, de rekomenderar jag Geo34 filer, funkar kanon på CAM dom med!

    /N

  3. #3
    jorgen101
    Gäst
    Tack för svaret. Ska testa nu om det funkar. Sen är det bara att leta reda på en polare som betalar Viasat m.a.o. :-)

  4. #4

    Hej

    Lycka till ;=)

Liknande ämnen

  1. CA-modul för Canal Digital
    Av Snowjim i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-26, 08:46
  2. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-02-12, 22:01
  3. Behöver jag en CA-modul till Canal Digital?
    Av freddie27 i forum Övriga mottagare
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-01-07, 23:54
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-26, 00:21
  5. Canal Digital med Viaccess
    Av Limmet i forum Viaccess
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-12, 11:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss