Det här vad toppen!
Det fins en variant www.digi-tv.ee såm jag har lite kållat Lättare prata med estlennig än förstå vadåm skriver.
Det här vad toppen!
Det fins en variant www.digi-tv.ee såm jag har lite kållat Lättare prata med estlennig än förstå vadåm skriver.
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
En grejj jag tycker skulle vara trevligt vore om man kunde ställa in att man vill att själva portalen ska visas runt om alla sidor i forumet. Krävs ju att man har en rätt hög upplösning för att det ska se bra ut, därför vore en inställning om det det ultimata för mig som kör 1600x1200![]()
Alla frågor om digitaltv ska i första hand ställas i forumen, och aldrig i PM till crew.
vet inte riktigt om det går att fixa... blir nog kanske lite krångligt... men jag kan ju försöka kolla på det.Ursprungligen postat av pepzi
Det är så phpnuke fungerar. Du har alltid portalen framme och forumet integrerat.
Ezportal är egentligen ett front GUI för phpBB.
www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40
mycket BRA, lätt att hitta, ser proffsigt ut
Som ni kanske ser har jag försökt gjort lite fina? bilder till ex. Nyheter-överskriften och småikonerna bredvid nyheterna.
Är det någon som känner att dom kan fixa en fin nyhets-logga, så fixa den och pm:a mig den, samma gäller för småikonen (ska vara lika stor, med koppling till comhit), så skicka dom..
Snarast möjligast uppskattas..
ps. även någon snygg guider-logga mottages![]()
vilken storlek?
ock till vilket endamål?
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
?Ursprungligen postat av pena
Så den får plats.Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
Typ kanske ca. 400 i bredd, 60 i höjd.
CH-loggan, typ lika stor som den som är nu.
kan se vad man kan fixa till