Korkad newbie..
Hur uppdaterar man sitt MII kort med de nya nycklarna? Första gången! Har MP3.5 och M2-editor och MProg 1.6. Har letat och letat på forumet, men blir lite förvirrad!
Korkad newbie..
Hur uppdaterar man sitt MII kort med de nya nycklarna? Första gången! Har MP3.5 och M2-editor och MProg 1.6. Har letat och letat på forumet, men blir lite förvirrad!
Varför laddar du inte bara ner det senaste M2 softet från StopStop eller under FILER och kör det? Det fixar allt till dej...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
..gjorde ju det. Men när jag körde MII-softet så blir det knas. Jag har alltså pluggat in brännaren i usb-porten (com1), stoppat i kortet och kört programmet! Fick felmeddelande att card is not written!
Har du spänningen på på brännaren??Och phonixläge 3,58 MHZ???Ursprungligen postat av algot
Jag menar kör du med Bananen annars?
Brännaren i Phoenix 3,58 läge
Mll brugram från filsidan
bobbelklicka spöket
Kålla rät port
kortet i brännaren
programera Klart
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s
kom ihåg att du måste ta bort standard com port 1 så att du inte har två enheter som heter com 1. Kom ihåg att du måste packa upp progget innan du kör det.
spöket alltså
kan någon skicka senaste m2 soft till mig i ett pm min programerare funkar endast med detta program m.v.h.wiggen hoppas på ett svar
vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ
Om du menar norrmännens så uppdaterar det inte
Det är bara PDK´s som finns ute vad jag vet :-(
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
Jag måste fråga vad hardu för kånstig brännare om det ei fonkar med detta?Ursprungligen postat av pena
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s