Ja det stämmer det är Canal Digital.Fel av mig :wink:Ursprungligen postat av Johan
Ja det stämmer det är Canal Digital.Fel av mig :wink:Ursprungligen postat av Johan
än så länge tunnlar comhem via**s via c*n*a* men vad jag hört så ska de ändra på detta inom kort, så då e bara börja om från början igen...
Någon frågade varför ingen har lyckats knäcka comhem kodning..
var på en svarar "därför att det är connax" då undrar jag vad har canal digital då ???? har inte dom oxå conax fast utan så kallad tunnling så som comhem..Men där finns filer och koder tillgängliga idag detta trotts att deras system officiellt inte är knäckt...hur komme detta sig då ????
kanske klurigare att knäcka ett system som tunnlar osv?
De har ju mer eller mindre tagit piraternas "system" kan man väl säga? Och gjort det svårare..ÄN!
Men men...som de gamla ordspråket säger: "En kedja är inte starkare än den svagaste länk". Kruxet är ju att finna denna länk. Vilket vissa verkar vara oförstående av svårighetsgraden i detta - speciellt för ett nytt system.
Någon som minns när V*aa**ess gick att kollas på efter att de kommit ut som nytt? Samt C*n*x, hur lång tid tog det sedan begynnelsen? Intressant att veta..
MC-buren MV-Coach.
SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!
Det här är ett nyhetsforum inte nått för diskussioner, den här avdelningen är publik för vem som helst
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
varför finns det inga piratkort till comhem???
say to mee you suck
Zander
Du tror inte att det är för att det inte lyckats blivit knäckt än???? 8)
El L :lol: kk :lol:
hur kan man knäca den koden då ??Ursprungligen postat av El Lokko
say to mee you suck
Zander
Jag citerar mig själv, följ rådet annars stängs ämnetUrsprungligen postat av T-bird
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !