Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 40

Ämne: Conax key 21 nya?

Conax key 21 nya?

Har hittat en nyckel som det står Conax 21 uppladdad idag på kvällen. Vart kan jag lägga den så att någon får testa? Jag är ju newbiee så det är säkert inte rätt, men ändå!

Den har färre tecken än den gamla som ligger under keys här så det var nog falskt alarm...

Hi. När den nya key21 blir public tar det nog inte många minuter för det merkas her på forumet.Har sett på et annat troverdigt forum(Dreambox forum) att nya key21 inte er public enn ,så det er tålamod som gjelder, kommer den så kommer den. :smile:
    Mvh:Taco.
    Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
    Maxtor 160GB 5400 RPM.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Det stämmer... Den nya key21 är INTE pubilk än... Ingen vet heller när/om den blir det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Skulle tro den dyker upp till helgen, brukar inte st**st**-gossarna bli lite snällare när det börjar dra ihop sig till öldrickning så dom släpper koden då? Tycker det har varit lite grand åt det hållet dom senaste gångerna.

Tills dess kan vi väl passa på och njuta av det vackra vädret, pilla oss i naveln eller kanske gå ut och fiska lite. Det är ju första metaredagen idag.
    Nollvision i skogen

Det blåser för mycket, blir rufsig i håret! + fisken har simmat iväg.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

om man har en m2 fil vad är det då som hindrar att man läser ur nyckeln ur den?
    är m2 filerna krypterade?

Nu tror jag du träffade spiken........
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av czar
    om man har en m2 fil vad är det då som hindrar att man läser ur nyckeln ur den?
    är m2 filerna krypterade?
    Yepps... Det har TeamPDK sett till att det inte är möjligt...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Rattle
    Gäst
    Stopstop/teampdk har hittils inte släppt koden en endaste gång!!! Den har alla gånger släppts på något annat ställe och sedan har dom fort som attans postat den på stopstop för att det ska se ut som om dom var snälla men så är icke fallet.

/Rattle

Liknande ämnen

1. [LÖST] Conax Key 21
    Av trollhattan87 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 14:33
  2. [LÖST] conax.dat
    Av peter pettersson i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-01-27, 19:34
  3. Conax AU ?
    Av Zetagi i forum Canal Digital
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2003-11-28, 00:21
  4. au på conax
    Av putte_p i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-07-12, 20:57
  5. Conax EMU på Nokia 9802 med Conax cam?
    Av nyfiken i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 16:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss