Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Tit-filer

  1. #1

    Tit-filer

    om jag nu kommer ihåg rätt så var inte s***s*** först med hex-filer till ti-kort vid förra bytet.......
    hur blir det den här gången?
    ja vad tror ni?

    börjar bli j*vligt trött på det här hemlighetsmakeriet filer kan man alltid editera själv - under förutsättning att man har de rätta nycklarna.
    Tvivlar starkt på att PDK är de enda som har lösningen.

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Att TeamPDK skulle vara dom ända som fixar detta tror inte jag heller så mycket på... Finns säkerligen många fler som gör det men de går inte ut med det så publikt som TeamPDK gör...

    Vem och när någon kommer släppa nya titanium filer är det ingen som kan svara på... Som sagt måste den nya key21 bli publik först vilket den inte verkar bli på ett tag tyvärr :/
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Är det så illa? Ska man då lägga sina surt förvärvade stålar på ett MII kort? :x Fast hinner ju inte få skiten inann AS slutar iförsig... :evil:

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Sant... Men är det så att man nu vill ha CD "stabilt" så får man ha ett M2 till backup...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Sant... Men är det så att man nu vill ha CD "stabilt" så får man ha ett M2 till backup...

    sant har två tit kort men vart så sne i går så jag fixa ett m2 nu och det är fotboll om en time :lol: :lol:
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/

  6. #6
    jo man får ha ett litet lager...

  7. #7
    nisselind
    Gäst

    Key21

    Om man nu råkar ha tillgång till nya conax nyckeln Key21(040518)
    och sitter på en massa titanium kort.
    Finns det någon som vet hur man editerar om key21 till titanium fil?
    Jag delar gärna med mig av nyckeln om någon har lösning

    /Nisse

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ladda hem Parabolnisses soft packet från www.parabolnisse.se och dra igång titanium editorn... Sen är det bara att editera de gamla filerna...

    Sen vill jag tillägga att om du hittat nyckeln på nått upload center eller hos ucs så är det til 99,9% en gamal nyckel...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Sant... Men är det så att man nu vill ha CD "stabilt" så får man ha ett M2 till backup...
    Vad är det som är "ostabilt" med M2? har inte haft ett ända problem med mitt...
    :?:
    VU+

  10. #10
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ibland hoppar bilden till och man får svart i nån sekund... Det får man inte med Titanium kort... Iaf inte jag...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. TMB filer
    Av mirve i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-06, 15:09
  2. Au-filer
    Av fred_via_sv i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-04, 17:44
  3. SSH Filer
    Av bomm i forum Boxer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-03-28, 21:26
  4. AU-filer
    Av fredriko89 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 22:24
  5. [LÖST] Filer
    Av hajenhajen i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-09-23, 14:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss