Nån som vet om det fins Filer till BasicCard ännu... Jag har letat lite men ej hittat några....
Nån som vet om det fins Filer till BasicCard ännu... Jag har letat lite men ej hittat några....
Nej det finns inte... Om du hade sökt lite innan du ställde frågan hade du sett att den är besvarad mer än en gång sen Canal Digital kodade om i Tisdags... Nya key21 är INTE publik och därför finns det inga filer än...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Humm... Det är altså så att för att det skall finnas koder till BC så måste nycklarna bli publika.... Jag har för mig att det inte var så förut.... Då kunde man få tag på BC filer före de vart publika och innan det fans filer till både M2 och Titanium korten... Men jag kanske mins fel....Ursprungligen postat av Deaaaaaas
Eftersom ett BC från tillverkaren tillhandahålls med ettt OS utan något stöd för kryptering av applikationsmjukvaran är en publik BC image == publika nycklar.
/Spock