Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Wce 113 ?

Wce 113 ?

Ska Wce 113 va till Cd eller har jag fattat fel igen, har ju använt 109... tidigare & det funka fint. men nu piper det bara.
    Har ställt Atr & Com Lösning?

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    1.13 är bara en uppdatering av WCE... Vilken version kör du nu? 1.09 eller 1.13? Har du läst README och ställt in allt som det ska vara?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Har kört 1,09 men har ju inte den berömda 21an
    Jo jag har läst & ställt in, men inte mycke hjälpt av det, den tokpiper hela tiden 1,09 piper ju till ibland men då är det ju bara att dra ut kortet & sätta in det igen & voilá (vackert) men inte nu :cry:
    Har även kört Lce men tyckte Wce var stabilare, så ville köra den ist.
    men ska 1,13 funka nu ? lär väl byta ut 21:an först OM den kommer ut.

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Ja alltså WCE är som sagt bara ett program... Det har inget med nycklar eller nått att göra... Så när nyckeln 21 kommer får du editera in den själv...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Tänkte det OM/när de kommer.
    Snabb du. :wink:

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss