e de non som kan- vet vilka idents som conax använder 00 60? 60 00 eller not annat
e de non som kan- vet vilka idents som conax använder 00 60? 60 00 eller not annat
Dom använder 60 00
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Tack för det svaret
finns de fler idents till conax i andr a länder ex. ?
Conax är som sagt en form av kryptering och används även av andra tv bolag... Om du registrerar dig på UCS2000 och söker av några areor så får du tillgång till OP/MK-nyckeln delning och där kan du kolla IDENTS på olika tv bolag...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
jag e reggad på UCS2000 och har tillgång till nycklarna där men vet inte va jag ska ha just de nycklarna som finns där under conax till.
därför behövde jag en förklaring till olika idents till conax
De nycklar som ligger under conax där är till canal digital men de är inte de aktuella så det är bara skräp just nu...
tackar för de upplysningar
Här kan du bla läsa om dom ID som finns till conax
http://www.websamba.com/ConaxWonderland
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
T-bird de verka va en bra sida men min engelska e inge vidare så nu e ja än mer förvirrad
de finns ju id från 26 7A ** till 75 01 ** och därav många till canal cigital
non 60 00 såg jag inte till???????????
Jag tror att du blandar ihop 2 olika saker, websamba talar om hur det verkligen ser ut, medans ucs har ett samlings ID så att det bara är en person som ska få credit för nyckel
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !