Håller på att kolla på en mottagare enligt ovan...Hur ser jag att den är uppgradera till det nya systemet??
zam
Håller på att kolla på en mottagare enligt ovan...Hur ser jag att den är uppgradera till det nya systemet??
zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
när ditt kort inte fungera längre
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Om du inte ska använda orginalkort så ta inte i den med tång ens
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
När du startar den så står det "2.0" då har du den nya NDS mjukvaran.... Där ska helst stå "1.5" då är allt ok![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Skit oxå, det står 2,0. Som väl är så var är det inte min box, män tragiskt ändå!!!
zam
Världen är som världen är!
-Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-
då blir de tyvärr ett abonnemang
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Eller så får du försöka ratta in några gratis kanaler på någon satellit...![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Jag fick en sån här mottagare kastad efter mig, den är uppgraderad, därav kastandet. Men Kan man komma förbi den där #¤% bilden som ligger uppe om att jag ska ringa Viasat och uppgradera mitt abb. Måste det sitta ett Viasatkort i? Jag ska visserligen skaffa abb eftersom ungarna tjatar ihjäl sig om disneychannel men tills dess kanske man kan hitta nån okodad kanal tänkte jag..men bildjäveln ligger ju ivägen, den hoppar tillbaka till den vad jag än gör.
Multitasking means screwing up several things at once.
Har en 9780s i källaren, är den oduglig när viasprätt helt har gått över till NDS, eller kommer det att fungerar med orginal kort, trots den gamla mjukvaran?
Det fonkar med orginatkort
Den får en ny mjukvara DSN
Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s