Problem 1:
När jag trycker på detect säger den bara "No card". Den tycks inte hitta min programerare. (jag har valt rätt COM port)
Ska programeraren sättas i Phoenix läge först?
Svar JA
Problem 1:
När jag trycker på detect säger den bara "No card". Den tycks inte hitta min programerare. (jag har valt rätt COM port)
Ska programeraren sättas i Phoenix läge först?
Svar JA
1.. Om du använder TMB progget måste du sätta den i phoenix först med BananenUrsprungligen postat av rox
2.. Vet inte ens om det funkar eller hur det ser ut på en Strong
3.. Om du inte löser nr2 så kommer det inte att fungera för du måste ändra inställningarna när du inte har en Sammy
Mitt förslag är att ni som testar TMB skapar en tråd där ni rapporterar in vilka boxar som ni får igång den på och vilka inställningar som görs och hur det fungerar rent allmänt på respektive box
Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !
angående T-Birds svar på 2an..... jag kan köra TMB i min nokia 9802s med conaxcam med originalinställningar i TMB dvs samsung...
samma här fungera i nokia 9802 med conax 3.03,och i Force 1122 och 1145.
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
jag har andvänt TMB kort men seca2 fungerade inte bara conax och viasat. Vad behöver jag göra vidare
vill du se Seca 2 ,så måste du ediera filer,eller enklast programera ett nytt Titanium med Seca 2 filer(Sky Italy)
Är det någon som har provat på en Thompson ???
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E
Förstog alla frågan fungerar en mottagare som är uppdaterad till nds med mtb filen.Ursprungligen postat av godsägaren
Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E
ja,om du har ett conax modul med vers. 3.03 eller 4.0
:-( Sitter och läse på forumet och försöker hitta någon förklaring på Mighty Bosom.
Har botaniserat runt men inte riktigt förstått.
Är det så att detta är en hexfil med all info inlagd för CD och Viasat med det nya systemet.
Måste man själv göra en fil för Viasat eller.
Tacksam för lite enkel och lättförstålig info på området.
Jag innehar Titaniumkort vit, CA modul 4.0, Nokia 98902s ej uppgraderad till det nya systemet och en MP 3.5 seriell brännare.
Hoppas på svar. :?