Sidan 4 av 5 FörstaFörsta ... 2345 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 41

Ämne: The Mighty Bosom

Fungerar TMB även på viasats nokia 9780 som är uppdaterad ?

nix , finns ingen modulplats i den!

Funkar TMB I samsung 9500 AY?
    Kan man köra flera kodnings system på den inbyggda conax platsen eller måste man ha en modul?
    Vilken modul funkar bäst och vilka kodnings system kan jag ta in?
    Jag har europaparabol 4 LNB

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    TMB filerna fungerar utan problem i en helt vanlig Conax modul... Men de ska även fungera i din vanliga conax plats i din mottagare... Kanske inte på alla mottagare men på en del...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

TMB filer fungera perfekt i Samsungs inbyggda conax
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Guide för TMB på svenska!

Hej.
    Det skulle vara bra för mig och många andra om någon vill lägga in en guide för hur man skall göra från noll till att titta på Conax och Viacess.
    Naturligtvis på svenska och så att alla förstår utan en massa förkortningar och facktermer.
    Finns det redan en sådan så vägled oss noviser gärna dit!
    Hoppas

instämmer!
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

T-Bird har lagt up en ny fil från den 30.5.,där finns en bra readme file,men tyvärr bara på engelska,de finns säker kompissar,som kan hjälpa till med översättningen.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Bra, men....

Tack, men finns det inte någon som kan förklara på svenska hur och vad jag får ut av TMB filen. I ren klartext förfaringssättet för att få det att funka.

Har jag fattat rätt att TMB filen gör att jag kan se Canal digitals utbud och Viasats utbud på samma Titaniumkort som då sitter i Conaxmodulen på min 9802s. Är det Viasats utbud efter den nya systemändringen eller?
    Har även läst på textfilen till TMB att jag skall sätta i Titaniumkortet i recievern och därefter konfiurera kort elle Ca modul. Förstår inte riktigt.
    Hoppas igen

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    TMB filen är en så kallad multi-fil... Det betyder att det finns flera olika kodningssystem på den... Som t.ex. Conax, Viaccess och Seca2... Filerna fungerar utan problem på mottagare som t.ex. fått in nya NDS mjukvaran från Viasat men ändå vill titta på Viasat... Dock fungerar detta bara tills Viasat släcker ner sina sändningar med Viaccess systemet...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

1. TMB - "The mighty Bosom"
    Av rox i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-08, 19:00
  2. mighty bosom
    Av toyotas i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-05-16, 19:07
  3. The Mighty Bossom ??
    Av Kvast i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-04, 08:21
  4. The Mighty Bossom
    Av P-son i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-04-19, 07:16

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss