Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Va tror ni?

  1. #1

    Va tror ni?

    Hur länge har vi kvar viasat tror ni?Själv tror jag att dom kommer att köra paralelt minst året ut.

  2. #2
    Det tror jag också, dom har många kunder med moduler, och dom vågar nog inte tappa dom som kunder.

  3. #3
    Butikerna som säljer viasat mm slutade att sälja moduler i Januari iår så på ett ½ år borde dom ha rett ut problemet med dom som har moduler.
    Vet flera som har moduler som fått papper från viasat om att få en ny box...dvs dom som har köpt modulen orginal från dom.
    Däremot lär dom skita fullständigt i dom som har moduler som är pirat och förmodligen inte heller har abonnemang.

  4. #4

  5. #5
    Att viasat skulle köra parallelt året ut är nog tyvärr snarare ett önsketänkande än verklighet...det har gått fortare än vad dom själva räknade med från början att uppdatera dom olika boxarna...

Liknande ämnen

  1. Jag tror att jag får inte in nån cam i DM!
    Av espancor i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 12:07
  2. Vad tror ni ?
    Av tonysat i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-09-07, 09:14
  3. Jag tror
    Av karl48 i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-05-05, 08:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss