Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Multivison

  1. #1

    Multivison

    Hej!!

    Har kollat på multivision kanalerna ända tills igår, nu verkar det som om dom har bytt kod, undrar vart man kan hitta koderna till dessa program, har 6in1 filer på funcard med MP3.5....

    Om jag hittar koderna skall det väll gå att editera 6in1 filerna och sedan bränna och titta???

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Du har nog ett fel nånstans i dina grejor, för koden är oförändrad #C. Titta på Multivision just nu . Du kan se Multivision med ett vanligt Funcard för tillfälle . Dom kör Viaccess 1nu , men man vet jo inte hur länge det varar. Key´s hittar vkeys.ubb.cc

    Mvh Kalle

  3. #3
    ok....men måste ha 6in1 filer på mitt funcard för att min mottagare skall kunna läsa kortet eftersom min mottagare e lite skum, så darför undrar jag nu om någon vet hur man editerar 6in1 filer???

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Picbinedit är en bra Editor för sånt , men den är litet besvärlig , för att den går till så ohyggligt många filer . Men med litet tålamod går det bra .

    Mvh Kalle

  5. #5
    Den koden som jag har hittat är Ident: 007800 (NUMMERICABLE) på stop stop, men hittar inte vart jag ska lägg in den i filen som jag ska editera, hittar ingen med ident 007800.

    Vet du hur jag ska få det att funka???

  6. #6
    någon som har den senaste 6in1 filen med de senaste nycklarna som orkar pm dom till mig

  7. #7
    funkar multivision med geo34 eller ethereal från hop.to/ssh ?
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Neno83 du får söka felet på kortet eller mottagaren för koderna har inte ändrats .

    Mvh Kalle

  9. #9
    Men den beter sig precis som om dom har ändrats, under reklam osv så låser den upp kanalen och man kan kolla, men så fort en film börjar så blir de svart.

    Fattar inte vad som kan vara fel.

  10. #10
    prova 6in1 funcard från stopstop dom har tydligen uppdaterat multivision i den.

Liknande ämnen

  1. Multivison
    Av neno83 i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-09-01, 07:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss