Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Viaspratt-guld+infinity USB?

  1. #1

    Viaspratt-guld+infinity USB?

    Ingen vet ju hur länge viaspratt funkar med g-kort,mitt funkar än förutom kiosk.Nu är det så att jag har ett g-kort (tomt) liggande och vill "fylla" det med något roligt,tex så att även kiosk fungerar,hur gör jag? Är det så-att om jag proggar kortet med de filer som finns tex här,måste jag då med fjärren trycka in aktuella koder vid omkodning,eller finns det något annat sätt?
    Med mitt "gamla fungerande"g-kort behöver jag ej trycka in koder,det enda som hänt är att jag är utan kiosk,visserligen går inte världen under för det,men det vore "fränare" om allt fanns,precis som C+.
    Det "nya" sättet som finns att progga kort för c+ (ni vet vad jag menar) med att vara uppkopplad på nätet,vore ju fränt om detta även funkade för viaspratt.
    Comhit är absolut bäst.

  2. #2
    www.hop.to/ssh Viaccess Geo 34 Golcard
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  3. #3
    Vad jag vet så har viasat inte kiosk kanaler !!!!
    Vad Mennar du??? :?: :?: :D :smile:

  4. #4
    Jag trur han menar Tiket?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    ja också :smile:
    Dreambox

  6. #6

    Ticket-det är ordet för dagen!

    Tack pena å record ni förstod vad jag menade,det kallar jag seriöst.

  7. #7

    Geo 34 goldcard.

    Är det någon (pena tex) som kan ge mig en "lättfattlig" instruktion hur jag proggar mitt g-kort med geo 34.
    Kör med Infinity USB phoenix.
    Ok låt säga att jag nu lyckas med proggningen,men kvarstår gör dock frågan-måste jag "köra in" koder vid omkodning eller är geo 34 AU?
    Com hit=))))

  8. #8
    Inga filer som du hittar på de stora öppna filsidorna är AU (tror jag), jag har i.a.f. inte hittat nån.....dessutom så behövs nog inte Au till vi*sat då dom inte uppdaterat kanalerna sen flera månader......dom lär nog inte uppadatera sina kanaler innan dom släcker ner Vi*cess

    DEt där med hur du bränner ett kort lär nog vara lika lätt som jag gör med min Multiprog 2001XL

    Du sätter igång brännaren, välj GW i nån meny nånstans med tillhörande program lr på brännaren (som jag gör)

    Välj den fil (Pic & EEprom) du vill bränna och bränn på ett guldkort.

    Borde inte vara så svårt....pröva dig fram....!!

    MVH Soprano

  9. #9
    AU kan du sluta tänka på för dom har inte uppdaterat på evigheter och kommer förmodligen aldrig att göra det igen innan dom släcker viaccess.

    Har ingen Infinity själv men du väljer väl bara goldcard typ och laddar pic+epromfilerna och proggar. Det borde vara plättlätt :lol:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Guld!
    Av Mozer i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 19:55
  2. guld
    Av reidarberge i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 19:38
  3. guld
    Av wiggen-cx i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 08:11
  4. SM GULD!
    Av Dizzy_dan i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 17:57
  5. Viasat Guld
    Av conta80 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 12:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss