Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Tvillingkort - nått nytt?

  1. #1

    Tvillingkort - nått nytt?

    Är det någon som hört eller läst något mer om tvillingkort till boxer?
    Jag mailade boxer men har inte fått något svar - mailade för 3 veckor sedan.

    Tacksam för svar.

  2. #2

  3. #3
    Tror dom sa något om att det skulle komma i september. fick också en påringning av viafnatt,dom påstod att 3an bara var säker på boxer året ut. fattas bara!!!

  4. #4

    Tack Naj....

    Citat Ursprungligen postat av naj
    Jag hade läst den där redan och jag ville starta en ny tråd om det hade kommit något nytt kring tvillingkorten.

    Nästa gång ska jag komma ihåg att skriva att jag sökt och läst diverse trådar kring ett ämne.

  5. #5

    Re: Tack Naj....

    Citat Ursprungligen postat av brkn
    Citat Ursprungligen postat av naj
    Jag hade läst den där redan och jag ville starta en ny tråd om det hade kommit något nytt kring tvillingkorten.

    Nästa gång ska jag komma ihåg att skriva att jag sökt och läst diverse trådar kring ett ämne.
    Varför inte fortsätta på en tråd som redan finns, det blir ju så mycket onödiga trådar annars, mindre trådar lättare att hitta. :lol:

  6. #6

    Tvillingkort

    Kommer under september och kommer att kosta 79:- / mån (+ div kort och årsavgifter och allt vad det är förmodar jag) Ringde Boxer och frågade.

  7. #7

    Re: Tvillingkort

    Citat Ursprungligen postat av v97hagma
    Kommer under september och kommer att kosta 79:- / mån (+ div kort och årsavgifter och allt vad det är förmodar jag) Ringde Boxer och frågade.
    Fan ja som tröttnade på att vänta å skaffa ett eget abb häromdagen, iofs fick ja köpa en sagem idt64 för 500kr med 12månaders bindning.

  8. #8
    Kommer den 15/9 och kommer att kosta 79Kr/mån som alla redan vet. I de nya avtalsvillkoren finns en paragraf med som låter gamla kunder med två abonnemang konvertera ett av abb. till ett tvillingbas-abonnemang.

  9. #9
    Är det kopplat till ett annnat kort då eller? Hur fungerar det? Kan man ha dessa kort på olika destinationer?

Liknande ämnen

  1. Tvillingkort
    Av odd 82003 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-15, 14:12
  2. Tvillingkort
    Av goldenboy i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 16:04
  3. Tvillingkort
    Av lassesv i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-03-21, 11:37
  4. Tvillingkort?
    Av Niklas_101 i forum Boxer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-05-26, 20:55
  5. Nått nytt?
    Av mankan i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-13, 14:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss