Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: 50% kanalerna?

  1. #1

    50% kanalerna?

    Bor i borås och kan alltså då inte få BBC och TV8 men är de någon som vet/hört om boxer kommer att bygga ut så att fler städer får täckning av dessa med?

    /Andreas

  2. #2
    Det är inte Boxer som bygger ut dessa nät.
    I detta fall är det den sk. femte program muxen som inte finns hos dig.
    Jag har samma problem hos mig så jag mailade Terracom ( det är dom som bygger ut) flera gånger utan att dom svarar, men prova du

  3. #3
    Jo vet att de är terracom som äger/bygger men tycker att de borde ju vara i boxers intresse med att ligga på så att dom kan nå så många som möjligt med kanalerna do har i sitt utbud speciellt när de är en (extra) kanal som dom kan få intäckter på.

  4. #4
    Till hösten kommer det att starta fler kanaler i mux5, kanske kommer det till slut att bli ekonomiskt hållbart att bygga ut nätet till 90%...det är det inte nu tyvärr.

Liknande ämnen

  1. HD kanalerna
    Av retep_s i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 14:43
  2. PPV kanalerna
    Av QlecKeN i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-02, 10:03
  3. kanalerna
    Av grosse i forum Com Hem
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2003-12-05, 09:25
  4. Nya Kanalerna
    Av Beckam i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-10-04, 13:41
  5. ppv kanalerna
    Av swärdet i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-28, 09:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss