Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Ca-modul

  1. #1

    Ca-modul

    Hej!Har beställt en ca-modul (eller ca-cam vad det nu heter)Har en c***d hyrbox,som jag ser med M-II-kort.Men nu vill jag se tv3++annat från vi**sat.Hur skall jag bränna ett gammalt Guldkort för att se.Var finns filerna och skall man sätta brännaren i phoenix läge,skall det vara nåt os före hexfilerna,således steg för steg hur skall jag göra???Tack på förhand SARA(har en usb infinity phoenic brännare)

  2. #2
    Inte i Phoenix utan den vanliga kortet i brännaren Geo 34 fil från www.hop.to/ssh Pic fil ock eep på rätt ställe sen ärdet bara ock bränna.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  3. #3

    Tack!!

    Tack för svaret!!!SARA

  4. #4
    du vet att modulen kommer att vara värdelös för att kunna se viasat när dom går över till NDS.

  5. #5

    Hej

    jo men går det inte att se gratiskanalerna då dom byter system eller köpa ett kort från viasat,nåt billigt abonemang! SARA

  6. #6
    När dom släcker kan du inte ens ha orginal i den.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    När släcker dom??? ops: SARA

  8. #8
    Dom har redan börjat.
    Viasat sport 1 sverige är redan borta, det finns ingen som kan säga exakt när alla är borta men dom plockar förmodligen en kanal itaget
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    Tja, egentligen borde dom redan ha släckt om man skulle lita på deras deadlines, så vi lever redan på lånad tid så att säga. Det var nog lite förhastat att köpa en modul nu. Men skyndar du dig hinner du kanske avbeställa den.
    Nollvision i skogen

  10. #10
    Hej!Tack för tipset!!Nu har jag avbeställt min ca-modul!! :P SARA

Liknande ämnen

  1. ca modul och cd?
    Av ivan50 i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-09-23, 08:39
  2. CA Modul
    Av Horst i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-14, 10:51
  3. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-04, 20:16
  4. 478-483 modul
    Av engan63 i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-02, 20:22
  5. Modul
    Av tropical i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 22:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss