Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Marknätet ?

  1. #1

    Marknätet ?

    Har precis flyttat till mitt nya hem och koppla in min tv och såg att jag hade cd i mitt marknät,det jag undrar nu är hur pass bra är kvaliten på både bild o ljud och om det skilljer sig från parabol sänd tv ? Finns det kanske olika allternativ till digital boxar och vilken man ska då välja ?
    Tacksam för svar !
    SKODA RS !

  2. #2
    Skulle tro att OM du nu har en mottagare, som jag har i mitt Combort nät så ska bilden klart förbättras. Detta under förutsättning att de kör digitalt i ditt marknät...
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  3. #3
    Marknät = vanliga analoga SVT som vi alla har + boxer

    Antar att du menar kabelnät.
    Så frågan blir: Vilket kabelnät/operatör har du?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #4
    Operatören jag har är Canaldigital fast jag har det i kabelnätet så jag undrar om det skilljer sig mot CD via parabol ?
    SKODA RS !

  5. #5
    Det jag personligen testat är fd SOL numera CD, där finns inte hela utbudet utan bara filmkanalerna.

    Där fungerar det med Maximum box + samma kort och koder som till parabol.

    Vi har snackat om det här tidigare så sök efter inlägg av snugge han har kläm på hur det lirar i ett nät med fullt CD utbud.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Nya kanaler i marknätet!
    Av GlaZz i forum Boxer
    Svar: 66
    Senaste inlägg: 2011-01-04, 18:26
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 21:07
  3. TV4 Sport i marknätet!!!
    Av sodertalje i forum Boxer
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 13:42
  4. Marknätet
    Av Madness i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 14:52
  5. analoga marknätet
    Av frejac i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-05, 12:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss