Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 32

Ämne: svarta kanaler

  1. #21
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    nej, det tror jag inte, misstänker att du måste koppla upp dig första gången så att boxen blir "knuten" till kortet.....det är vad jag tror iaf.
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  2. #22
    Säkerligen ska man har modemet ikopplat på samma telefonnummer för att de ska kunna kolla att burken står i samma hushåll. Om det nu bara görs en enda gång så är det ju inga problem att lura systemet, men om det görs lite nu och då så är det svårare förståss.

    /ElFeo

  3. #23
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    Ort
    Crete
    Inlägg
    782
    mmm...säj att man har en sommarstuga på landet då? man måste ju kunna kringgå det på nåt vis lr....?
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

  4. #24
    Fan. Hade ju kunnat haft kvar det gammla systemet på radiokanalerna iaf....

  5. #25
    Citat Ursprungligen postat av P-son
    mmm...säj att man har en sommarstuga på landet då? man måste ju kunna kringgå det på nåt vis lr....?
    Om du tänker på mitt inlägg, så var det inte som så att jag vet att den kollar med telenummret. Fast så skulle jag ha gjort om jag var Viasat....om nu reglerna för tvillingkort är att man ska ha det i samma hushåll alltså...

    Som du säger. Om man ska ha det i sommarstugan så kande ju inte kolla på detta sättet.

    /ElFeo

  6. #26
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Citat Ursprungligen postat av P-son
    mmm...säj att man har en sommarstuga på landet då? man måste ju kunna kringgå det på nåt vis lr....?
    Om du tänker på mitt inlägg, så var det inte som så att jag vet att den kollar med telenummret. Fast så skulle jag ha gjort om jag var Viasat....om nu reglerna för tvillingkort är att man ska ha det i samma hushåll alltså...

    Som du säger. Om man ska ha det i sommarstugan så kande ju inte kolla på detta sättet.

    /ElFeo
    Ovetande fundering!

    Det kanske funkar i sommarstugan om man säger till viasat att det är där man ska ha tvillingkortet... (Om båda nummren är på ditt namn)
    Men de går nog inte med på att sture karlsson har abbet o tvillingkortet sitter hos göte andersson?.. =)
    VU+

  7. #27
    Om man funderar lite till så kan man fråga sig hur ett hushåll med skyddat telefonnummer i så fall skall kunna utnyttja tvillingkort???

    Någon som har koll på om det finns CA moduler till det nya krypteringssystemet?

  8. #28
    Någon som har koll på om det finns CA moduler till det nya ingssystemet?[/quote]

    Yapp, för användning i HC för kabel-TV. Hurså?

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av satgoze
    Om man funderar lite till så kan man fråga sig hur ett hushåll med skyddat telefonnummer i så fall skall kunna utnyttja tvillingkort???

    Någon som har koll på om det finns CA moduler till det nya krypteringssystemet?
    En rimlig förfrågan....

  10. #30
    Det är inga problem att ha tvillings abonemang bara man har en gudkent box från viasat.Det spellar ingen rål var den är. För varie box har en idnr och korten en kortnr som man moste ange ner man ringer till dem.

Liknande ämnen

  1. Svarta Listan.....
    Av bajen i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-26, 14:44
  2. Svarta Listan
    Av El Lokko i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-12-18, 18:00
  3. de nya svarta korten?
    Av limpo i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-06, 00:00
  4. [LÖST] Svarta Rutan !!
    Av hajenhajen i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-07-07, 07:30
  5. Svarta Rutan
    Av loverkrille i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-07-04, 22:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss