Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 33

Ämne: Jaha nu var det roliga slut!!!

  1. #1

    Jaha nu var det roliga slut!!!

    Jaha nu är det bara o inse fakta o intala sej att nu har det hänt det som skulle ha hänt för ett bra tag sedan :cry: .
    Nu vill jag bara ha lite råd från er där ute vad man ska göra!
    Är ägare till en 9802s med icke uppgraderad mjukvara.
    Har basabb men inte nyttjat det eftersom det inte behövts innan från nu då?
    Skall jag uppgradera o regga mej hos viasat o se glad ut o se på mina futtiga kanaler i det enkla utbudet? Eller skall jag avvakta ett tag o se vad som händer....söker lite uppmuntran vád som är bäst i mitt läge.

  2. #2
    Vill du se viasat innom den närmsat framtiden så är det abonemang som gäller.

    MVH:jojje

  3. #3
    Håller med Jojje...har dom inte lyckats knäcka comhem på 9-10mån som det verkar(även fast vissa jag säger viseversa) så lär man inte se viasat på lika lång tid heller för videoguard är i mina ögon bland det svåraste en pirat kan knäcka...än så länge...

  4. #4
    Gollum, som jag förstår det har du ett basabbonemang du betalar för, men som du inte valt att använda p.g.a. uppgraderingen? Om så är fallet: uppgradera boxen, beställ nytt kort och använd piratkortet till nåt annat. Finns det nån som tror att viacessignalen dyker upp igen? :shock:

  5. #5
    Jag är på jobb och kan inte kolla vilka kanaler som är NDS, har svenska 3:an också bytt krypterig?

  6. #6
    3, Z-tv och tv8 har inte bytt ännu.

  7. #7
    Vi får vara glada så länge vi har dom :lol:

  8. #8
    Okej....blir till att ta tjuren i hornen o ringa Viasat o gilla läget som det så fint heter....tack för infon

  9. #9
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    allt måsste ju ha ett slut :-(
    Dreambox

  10. #10
    Ja men roligt hardet varit!!!!
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Liknande ämnen

  1. Slut ??
    Av jan-olov i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-07-06, 10:26
  2. Är det slut
    Av Tompa10 i forum Canal Digital
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2005-04-16, 23:35
  3. är det slut????
    Av reidarberge i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-08, 23:01
  4. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-06-03, 09:25
  5. Slut på det roliga...?
    Av Donkey Punch i forum Boxer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2003-12-14, 17:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss