Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Infinity USB phoenix

  1. #1

    Infinity USB phoenix

    Tjenna,

    Är det någon här som kan berätta vad jag ska använda för program för att kunna skapa MII kort med min Infinity USB Phoenix via USB-porten??????? ops:

  2. #2
    Spök-progget som du hittar på filsidan
    Sätt din progger i phoenix 3.58 fört med ditt vanliga program
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Har letat efter men hittar inte (Är novis på ämnet) Hjälp mig att koma igång :doh:

  4. #4
    titta på filsidan! här på forumet ladda ner m II filerna se till att brännaren är i phoenix läge ocfh extrahera mII filen innan du öppnar den och så bränner du specificera problemet om det inte funkar!

  5. #5
    Tjenna igen....

    Jag laddade ner Conax MII filer 040920 är det rätt?
    Har som sagt precis börjat mitt liv i denna världen och fick en rekomendation att shoppa mig en Phoenix programmerare men kommer inte i gång...

  6. #6
    Till att börja med så måste du ha både seriell och USB ansluten för att det ska fungera
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    vad har ni installerat för mjukvara till infinityn alltså program

  8. #8
    Programmet heter Infinity USB ver. 1.48
    Men det stöder inte MII tror jag för den hittar inget kort fast jag pluggat in ett kort...

  9. #9
    Du kan inte progga kortet med det men du sätter programmeraren i phoenix med det.

    Sen programmerar du med "spöket"

    Nytt kort så skall du uppdatera OS först och sen programmera.
    Ställ bara in rätt comport och bocka bort high speed
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #10
    Vart hittar jag det omtalade spöket? jag har USB-kabel altså ingen comport. Är jag såld då?

Liknande ämnen

  1. Infinity USB Phoenix
    Av mike44 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-14, 22:11
  2. MII med infinity usb phoenix
    Av swerre i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-04-23, 18:29
  3. M2 och Infinity USB Phoenix
    Av hellberg i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-04, 19:40
  4. Infinity USB Phoenix
    Av hajenhajen i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-11, 00:01
  5. Infinity USB Phoenix
    Av Freddan i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-19, 21:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss