Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: nytt kort

  1. #1

    nytt kort

    skaffade kort för tv3 o ztv och behöver skriva kontrakt med boxer. :evil:
    de vill veta modell på min box och serienr.
    kan de ha någon användnig av det,tex för att låsa NÄR piratkorten kommer igen????????????? :?: :?:

  2. #2
    Kan det vara så att de har ett antal godkända boxar och på detta viset säkerställa att du har en just sådan? Ren gissning från min sida, säkert någon som kan dementera eller bekräfta.

  3. #3
    fid : Frågade du inet varför de ville ha de?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4
    jo varför :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

  5. #5
    Min teori är att dom vill ha serienummer för att hindra att mindre nogaräknade handlare ska försöka ordna subvention när man ingen ska ha.

    Typ teckna om abbonemanget men låtsas att du köpt mottagare samtidigt. Nu blir ju det knepigare att luras.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  6. #6
    Förlåt en dum fråga!!
    Varför i hela världen vill man lossas att man köpt en mottagare utan att man gjort det

  7. #7
    För att få subventionerinspengar i handen. Boxer subventionerar mottagarna om man köper en samtidigt som man skaffar abbonemang.

  8. #8
    :smile: ändra en siffra i serinummret när du fyller i blanketten
    eller säg en siffra fel så löser det sig nog.inget att bli orolig för...
    JIMMPA

  9. #9
    för mig fyllde handlaren i serienumret på blanketten, men det kanske varierar. logiskt borde det kanske vara något annat som dom använder serienumret till. Såvida serienumren inte har en checksiffra, som OCR-numret på räkningarna.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  10. #10
    dom kan inte låsa den det är din box. låser dom den så kan du stämma dom.//piraten

Liknande ämnen

  1. Nytt kort för CD.
    Av juppe i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 12:24
  2. fel på nytt kort
    Av fiat131 i forum Canal Digital
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-08-20, 22:54
  3. Nytt kort?
    Av Thunderstruck i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-26, 11:38
  4. nytt kort men det var ett gammalt kort
    Av knodden i forum Com Hem
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2003-11-30, 19:24
  5. Nytt Kort
    Av |AMD| i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-05, 11:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss