Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Canal Digitals Combobox

  1. #1

    Canal Digitals Combobox

    Hej,

    Är det någon som vet om Canal Digitals combobox i själva verket är en kaon ktsc-570co. Har Canal Digitals box två Ca-moduler? Tydligen kan man patcha kaons mottagare men det kanske är spärrat på Canal Digitals?

  2. #2
    CD's combo box är inte samma som Kaon!

  3. #3
    Nopp...

    CD's combo box är inte samma som Kaon!

    Det är en Handan SV-3500, som har en kortläsare och ett slot för en Ca-modul...

    http://www.handan.co.kr/english/main4.htm

  4. #4
    Hej,

    Någon som vet vilken som är bäst av kaon och handan boxen.

  5. #5
    Fungerar en viaccess modul i comboboxen för att få in Viasats viaccess kodade kanaler? Jag undrar oxå vad det är för ca-modul man behöver om man har ett orginalkort till boxer och vill köra detta i comboboxen? Canaldigital har nämligen slutat att skicka ut gratis moduler till marksända nätet.

    Ruffis

  6. #6
    Viaccess-modul fungerar bra i comboboxen både till viaccess 1 ( det som är kvar) och boxers programkort. Har själv en svart modul ver 1.20 och i den har jag boxers 395:- programkort med TV3, ZTV,TV8 och ser även de fria kanalerna utan problem.

  7. #7
    Svart modul vad är det för något? Var har du köpt den?
    Hur stor parabol är det som följer med i paketet?

    Ruffis

  8. #8
    Modulen är en gammal "black cam" för viaccess, numera är det mest "red cams". Var jag köpt den kommer jag inte ihåg. Det är inget konstigt med den, bara mindre vanlig numera. Jag köpte bara boxen så jag vet inte vilken parabol som följer med. men troligtvis 90 cm.

  9. #9
    Köpa bara boxen? Det är ju ett gratis paket från Canal Digital där man får med både box och parabol. Du kanske menar att du har köpt kaon comboboxen?

    Ruffis

  10. #10
    Jag har abb. hos CD och fick köpa boxen för 495:-. Fungerar även med Tit blue, MII och Basic.

Liknande ämnen

  1. Canal Digitals HD-PVR ett skämt!!
    Av atomized i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 18:48
  2. Canal Digitals HD box som Dreambox??
    Av dalan1 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 14:04
  3. Canal digitals HD box ?
    Av Lacariuz i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 14:13
  4. titan med tmb funkar det i canal digitals combobox
    Av steven76 i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-10-22, 05:15
  5. Canal Digitals nya box
    Av kärri i forum Övriga mottagare
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-08-20, 12:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss