Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: RS 232 kabel

  1. #1

    RS 232 kabel

    Halloj tänkte tillverka en seriell kabel RS 232 så att man kan patcha sin nyinköpta sammy 9500...Jag har hona och hane men jag hittar inget kopplingschema på nätet..Blir snart tokig sliter mitt hår snart ..Kan någon ge tipps på vilka stift som ska lödas eller visa en länk så vore det trevligt.Själv så är jag kanske värdelös på att hitta saker på nätet för allt verkar hndla om just det jag inte söker på "SUCK"..Hälsningar en frustrerad mirage

  2. #2
    Du skall ha en vanlig rak kabel 1-->1 2-->2 osv..

    Du kan använda den vanliga sladden som du har till din progger
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    har ingen progger tyvärr...Men ska det bara vara rak 1 till 1 o.s.v så är det ju helt ok...Måste man använda alla stift eller vilka används ???. :lol:

  4. #4
    Lika bra att köpa en RS232-kabel. De är ju inte så dyra heller. Fast jag har en programmerare...men iofs en kostnadsfråga för de som studerar eller liknande.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

  1. MKB Kabel TV
    Av Fatboy i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 16:54
  2. CD via kabel EPG.
    Av oddball i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-01, 18:28
  3. CD kabel?
    Av swansson i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-02-01, 20:46
  4. CD kabel TV
    Av Fatboy i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-12-03, 14:16
  5. Kabel-TV
    Av smashhit i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-12-28, 19:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss