Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Någon som är duktig på Dragon Camen ???

  1. #1

    Någon som är duktig på Dragon Camen ???

    Köpte en Dragon cam med loaderkort och en Infinity USB Phoenix brännare, brände ner Predator220 i loaderkortet satte i camen med kortet i i min Humax 5350 och instalerade camen i Humaxen så långt allt väl, brände även ner StopStop:s senaste M2 fil till mitt M2-Kort och satte in det i Dragon Camen, Men Tji uppkodning av Conax canalerna det är bara de fria kanalerna som kan ses! Är det någon som tror sig veta var felet ligger ??? Varför blir inte dragoncamen en Conax cam i min Humax 5350?
    För M2 -kortet funkar bra på grannens motagares conax origalcam så det är inget fel på kortet Kan man editera camen direkt i Humaxen på något sätt eller ???
    Vore tacksam för alla svar så fort som möjligt,

    Jag håller på att bli galen på att jag inte får igång camen och kan koda av kanalerna
    Vad jag har hört så skall det inte vara något problem med Dragoncamen till Humax 5350

  2. #2
    de din inbyggda viacces modulen,som är problemet,5350 tycker om conax modulen,eller Magic.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  3. #3
    Är det ingen annan som har bättre kunskap om det här problemet än att Humaxen gillar bättre Conax & MM camen ??? :roll:

  4. #4
    Även om du inte är nöjd med det svar du fått så hjälper det inte att ställa samma fråga fleras gånger till i dom andra avdelningarna.

    Dom har jag nu raderat och vill inte se sånt beteende igen
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Dragon cam
    Av hej075 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 18:47
  2. starta om camen utan att starta om mottagaren.
    Av 1000foting i forum DGStation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 23:07
  3. Dragon cam???
    Av TanZed i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-08-27, 11:12
  4. Dragon cam
    Av airborne i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-07-06, 20:37
  5. Dragon cam
    Av hej076 i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-16, 18:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss