Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: användare

  1. #1

    användare

    jag hoppas att ni kan sluta med alla skit svar som ni lägger in på detta forum det är bättre med ett kort o koncist svar och inte en massa dörja för att få så många inlägg som möjligt har ni någon annan åsikt så svara
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    jo ja håller med
    Dreambox

  3. #3
    KAn nog hålla med. Dock kan svaret missförstås vid vissa fall om man skriver kort. Min åsikt iaf.
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4
    dom 2 inläggen som kom som svar på mitt inlägg va ju något för att hålla upp statestiken. har ni inget att komma med så låtbli wiggen har talat ett gammalt fjäll ordspråk
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  5. #5
    JA ungefär
    för det första så var det ju en väldigt avanserad fråga som du ställde
    men som du inte vill ha svar på

    Normalt folk här ställer frågor för att få svar och då gärna från mer en (dej) en

  6. #6
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    wiggen-cx , man ska väl inte kasta sten i glashus. Det du gör nu, är väl direkt vad du säger att man inte ska göra. Eller? Skriva ett "onödigt" inlägg? Jag vet att många skriver saker, som kanske inte alls hör till inlägget eller kanske bara "" eller nåt.. har även sagt till om det, senast igår, men vi i crew kan liksom inte heller sitta och putsa varje inlägg, så att det blir så bra som möjligt. Vi försöker, men ansvaret ligger ju på användaren, vilket många verkar ha svårt för.

    ps. detta har inget med canal-digital att göra.

  7. #7
    Antar att OM nu inte någon användare sköter sig. tar CH-crew hand om detta. Det har vi ju väldigt många belägg för.

    Kan diskutera och argumentera ännu mer, men drar ner det just pga att jag inte vill att det ska bli en sorts "polsk rikstag" eller starta ett sandlådekrig.

    wiggen: Låt CH-crew sköta detta. De gör de tillräckligt bra utefter förutsättningarna.

    Lägger ner diskussionen här, så det inte blir för mycket. Vill någon diskutera det, kan de ju alltid PM:a mig. JAG skulle uppskatta om CH-crew sa till mig om diverse saker, hur har ni andra det?
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  8. #8
    nu är det slutsnackat i den här frågan. kan man hjälpa någon så gör man det annars låter man bli hoppas att alla förstår vad jag menar .för ett bra comhit
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Liknande ämnen

  1. användare?
    Av ojjen5 i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 14:54
  2. ny användare mp 3,6 usb
    Av jupiteralbihn i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-12-10, 23:10
  3. D-box-Användare
    Av Lorkan Storkan i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-04-11, 18:13
  4. ny användare
    Av putte2575 i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-04, 11:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss