Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Win XP

  1. #1

    Win XP

    Hej alla glada.
    Kör med Win XP.
    Har fått höra att om jag uppgraderar med SP2 så spärrar detta mig från att kopiera copyright-skyddade cd och dvd-filmer.
    Stämmer detta?
    I så fall inte bra.
    Behöver jag SP2?
    Någon som provat och vet?
    Ha det alla
    c-c c-c c-c
    MIF Redhawks + MFF

  2. #2
    Har instalerat SP2 och jag kan fortfarande kopiera copyright-skyddade cd och dvd-filmer.

    Mvh jojje

  3. #3
    Det är inget som blir sämre med SP2 om man bara kan konfigurera rätt. Det som har snackats ganska mycket om är att XPs egna brandvägg är påslagen som standard. Den kan man dock både konfigurera och stänga av om man nu kör en annan brandvägg.

    Du behöver SP2, annars kommer din burk snart vara som en schweizerost för maskar och annat sattyg.

  4. #4
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Eller så kör man Linux å slipper allt skit (nästan)
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Eller så kör man Linux å slipper allt skit (nästan)
    Såsom spel och sånt skit

  6. #6

    Tack

    Tack för er hjälp.
    Då är det bara att installera.
    Ha det alla
    Hassle
    :lol: :lol: :lol:
    MIF Redhawks + MFF

  7. #7
    Jag har installerat SP2:an och tagit bort den igen...
    Fick inte bort frågan om jag ville fortsätta varje gång jag vart omdirigerad från en säker till en osäker sida... Till slut trttnade jag...
    zam

  8. #8
    @zam1000

    Verktyg--> Internet-alternativ--> fliken avancerat--> ta bort bocken för "varna vid växling säkert osäkert läge"
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Du behöver SP2, annars kommer din burk snart vara som en schweizerost för maskar och annat sattyg.
    Attans... även om man har tex norton internet security? eller gäller det utan brandvägg osv?

    Gillar inte win updates, alltid nått satyg som krånglar för mig.. =(

    (Får ha linux till internet, film, o allt annat,,, sen MsWin endast till spel... offline)
    VU+

  10. #10
    Jag bockade ur den men det förnicklade meddelandet kom ändå... :?
    zam

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss