Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 31

Ämne: Annika Söderberg (Konsument chef på Comhem) har svarat!

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    The varan, bli realistisk. Jag tror inte det går att införa ett fast avgift för telefoni, för en 20år sen var det i princip det med telefonin. Och folk satt uppkopplade dygnet runt, nu är det ju inte aktuellt längre i och med alla andra internetuppkopplingar. Däremot så kan man säkert ringa gratis till andra abonnenter inom com hem, bbb har på det viset.
    Hur menar du nu arkad??
    Jag har glocalnet och jag ringer gratis till alla inom det fasta nätet i sverige för 49kr/ månad plus öppnings avgift :roll: Men om jag fattar ditt inlägg rätt så kan inte jag det? Eller har jag missuppfattat ditt inlägg :?

  2. #12
    Jag skulle nog vilja ta en titt på ditt kontrakt innan jag svarar vidare. Glocalnet är inte kända för att vara en seriös aktör heller.
    hehe

  3. #13
    "Övriga samtal inom Sverige – kr/min


    Vardagar 18-08 samt helger 0-24 0,11 öre


    Övrig tid 0,19 öre
    "
    Fast avgift my ass.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Ska vi gå och ta en fika? Du, jag och din bekanta?
    Betyder det att du stöter på mig och att mina bekanta ska vara förkläde på vår date?

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    The varan, bli realistisk. Jag tror inte det går att införa ett fast avgift för telefoni, för en 20år sen var det i princip det med telefonin. Och folk satt uppkopplade dygnet runt, nu är det ju inte aktuellt längre i och med alla andra internetuppkopplingar. Däremot så kan man säkert ringa gratis till andra abonnenter inom com hem, bbb har på det viset.
    http://www.editorial.bbtlf.tele2.se/...tsida&nomenu=1

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Jag skulle nog vilja ta en titt på ditt kontrakt innan jag svarar vidare. Glocalnet är inte kända för att vara en seriös aktör heller.
    Jag betalar 49 spänn i månaden och 55 öre i öppnings avgift på varje samtal inget mer. förutom telias abbonemang pålinjen naturligtvis, men det måste jag ha ändå annars skiter sig ADSL :smile:
    Och jag har använt glocalnet i över 1 år och dom har inte krånglat en enda gång :roll:

    http://www.glocalnet.se/prislista/telefoni_all-tid.html

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    The varan, bli realistisk. Jag tror inte det går att införa ett fast avgift för telefoni, för en 20år sen var det i princip det med telefonin.
    Rix Telecom erbjuder till exempel nya totalabonnemanget "Rix Total". Där ingår gratis Sverigesamtal, ADSL 8 Mbps, eget telefonnummer (t ex 08-) och abonnemang för 425 kr / månad. Något annat teleabonnemnag krävs inte. Kolla på www.rixtelecom.se

    De spelar det ingen roll vilka "combo-paket" com hem sätter ihop de blir ändå inte bäst.

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av fukkhead
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    The varan, bli realistisk. Jag tror inte det går att införa ett fast avgift för telefoni, för en 20år sen var det i princip det med telefonin. Och folk satt uppkopplade dygnet runt, nu är det ju inte aktuellt längre i och med alla andra internetuppkopplingar. Däremot så kan man säkert ringa gratis till andra abonnenter inom com hem, bbb har på det viset.
    http://www.editorial.bbtlf.tele2.se/...tsida&nomenu=1
    Ringer med Tele2s bredbandstelefoni, kostar 99kr månad. 0 kr minuten och inga uppkopplingsavgifter för sverigesamtal.

  9. #19
    Ringer med Tele2s bredbandstelefoni, kostar 99kr månad. 0 kr minuten och inga uppkopplingsavgifter för sverigesamtal.
    Ringer med Rix Telecoms ip-telefoni, 75 kr/mån, 0kr minuten och inga uppkopplingsavgifter för sverigesamtal.

  10. #20
    Noreply skrev
    "Det där med 8 mbite/dsl och 20 mbite's är ju alltid kul. Såvitt jag vet så heter det 8Mbit/s, adsl och 20Mbit/s och inget annat!!!"

    Mbit-delen har du rätt i men adsl är en del av dsl-tekniken. Det finns även xdsl och vdsl.

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Skillnad på Comhem Ts2 Silver/Greencard och Comhem Ts2mk5
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 11:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss