Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Viasat Sport 1,2,3

  1. #1

    Viasat Sport 1,2,3

    Beställde nyligen ett Comhem paket med canal+ o 8 favoriter.
    Såg att de bara hadde Viasat sport 1 tyvärr, då jag är ute efter 2:an som är renodlad Fotbolls kanal.
    Skickade ett mail till Comhem o frågade om de andra kanalerna och fick detta svar:

    Hej och tack för ditt e-postmeddelande

    com hem håller just nu och förhandlar om viasat sport 2 samt 3. Vårt mål är att kunna erbjuda våra kunder dessa kanaler.

    Med vänlig hälsning

    com hem ab
    Kundservice
    Daniel Bergh

    Så det kanske blir alla viasat kanaler förr eller senare......tänkte bara dela med mig om någon var intresserad. :roll:

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    okej då vet man det :smile:
    Dreambox

  3. #3
    Viasat Sport 2 visar NASCAR racen live och vad jag förstått en del annan motorsport så den ser vi fram emot, men i sann comslem anda lär den knappast vara valbar i 8 favoriter, men vi får väl hoppas.
    Ha det
    Berra

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Berra54
    Viasat Sport 2 visar NASCAR racen live och vad jag förstått en del annan motorsport så den ser vi fram emot, men i sann comslem anda lär den knappast vara valbar i 8 favoriter, men vi får väl hoppas.
    är också ute efter 2:an och 3:an. Nån som vet om dom förhandlar om MUTV? =)

  5. #5
    Någon som vet något om Viasat och Kanal 5. Jag jobbar nämligen åt Viasat(långt, långt, långt ner i Hirarkin) och har hört något om att det ska komma i framtiden. Någon som vet????

  6. #6

    Re: Viasat Sport 1,2,3

    Citat Ursprungligen postat av werdegast
    Beställde nyligen ett Comhem paket med canal+ o 8 favoriter.
    Såg att de bara hadde Viasat sport 1 tyvärr, då jag är ute efter 2:an som är renodlad Fotbolls kanal.
    Skickade ett mail till Comhem o frågade om de andra kanalerna och fick detta svar:

    Hej och tack för ditt e-postmeddelande

    com hem håller just nu och förhandlar om viasat sport 2 samt 3. Vårt mål är att kunna erbjuda våra kunder dessa kanaler.

    Med vänlig hälsning

    com hem ab
    Kundservice
    Daniel Bergh

    Så det kanske blir alla viasat kanaler förr eller senare......tänkte bara dela med mig om någon var intresserad. :roll:
    Jag skickade samma fråga för ett halvår sedan och inget har hänt. Jag tror jag fick exakt samma svar dessutom. Jag undrar om man då måste betala för alla tre eller om du får 2,3 "på köpet"....

  7. #7
    Jag har hört att det är viasat som vill att comhem endast skall erbjuda viasat sport 1, 2, och 3 som "ett paket" medan comhem vill att kunderna skall kunna välja kanalerna som ala carte. Är man bara intresserad av t ex viasat sport 2 skall man bara behöva betala för den osv enligt CH.

    Det var svaret jag fick iaf.

  8. #8
    tydligen var det riktigt nära atta det skulle bli klart för ca 3 månader sedan, com hem och viasat hade kommit överens att man skulle kunna skaffa ett ViaSat Sport-paket för 99kr/månaden och att det skulle vara ända settat att få 2+3 (dvs inte ala cart eller i 8fav). Men sedan några dagar innan laneringen hade tydligen viasat ställt sig på tvären. Jag tror personligen att det är så att viasat vill mjölka statusen att ensam ha dom kanalerna vilket "tvingar" kunder att skaffa parabol från dom (när dom väl har köpt parabol har dom större trolighet att fortsätta använda det), Dom körde ju samma sak med disney channel, där dom också nekade att man skulle kunna ha den i 8fav.

  9. #9
    Man kan ju lugnt säga att man börjar bli lite sugen på att få reda på vad som händer i förhandlingarna mellan Viasat och Comhem. Nu börjar det ju sändas en hel del fotbollsmatcher som man skulle vilja se på Viasat 2.

  10. #10
    jag har en box som heter xsat cdtv 410 och undrar om man kan köpa comhems canal+ paket å trycka in i min xsat ?? så man inte behöver hyra box

Liknande ämnen

  1. Viasat sport 1?
    Av mickeimaras i forum Viasat
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-08-30, 18:03
  2. Viasat Sport 1???
    Av connyp59 i forum Viasat
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-08-28, 17:11
  3. viasat sport 2-3
    Av wiggen-cx i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-01, 01:23
  4. Viasat sport 2 & 3
    Av dropbass i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 16:12
  5. viasat sport
    Av zappa i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 17:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss