Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Varför i helvete?

  1. #1

    Varför i helvete?

    Varför i helvete finns det ingen digital audio utgång på strong 8700?Så jävla kass!Här sitter man med ett sprillans nytt hammabio system och kan inte använda det fullt ut,Ahhh fan va lack man blir!!Måste säga att strongen måste va min sämsta affär någonsin,den är bara så kass!sämsta mjukvaran av alla

  2. #2
    Undrar om inte det är samma viasat box som morsan skaffat nu. Jätte missnöjd. Seg å bytakanal med å sen verkar det inte som man kan ändra ordningen på kanalerna. Ska gå enl manualen men det ser inte lika ut på tv:n som det gör i manualen. Mjukvaran verkar inte vara nån höjdare som sagt.

  3. #3
    Tror det är en uppdatering av programvaran på väg till boxen...

  4. #4
    Det har det varit ganska länge nu. Problemet är väl att de ska testa o testa o testa o.......testa....undrar om ens de ansvariga vet när den kommer ut??
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  5. #5
    Att den är seg holler jag inte med du kan ju stella hur monga sec det skal ta mellan kanal byten! eller?

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av ibi
    Att den är seg holler jag inte med du kan ju stella hur monga sec det skal ta mellan kanal byten! eller?
    Nei, det er helt feil! Det du kan stille inn er hvor lenge den blå stripen med programinfo vises etter kanalbytte..

  7. #7

    Re: Varför i helvete?

    Citat Ursprungligen postat av nicko1
    Varför i helvete finns det ingen digital audio utgång på strong 8700?Så jävla kass!Här sitter man med ett sprillans nytt hammabio system och kan inte använda det fullt ut,Ahhh fan va lack man blir!!Måste säga att strongen måste va min sämsta affär någonsin,den är bara så kass!sämsta mjukvaran av alla
    ehh? borde du inte kollat upp det innan du köpte?

    med tanke på priset så är jag rätt nöjd me min, trotts dålig soft mm...
    VU+

  8. #8

    Jag njuter

    Jag njuter av min Strong varje dag! Det är fantastiskt vad tekniken gått framåt. Två kort i samma box och jag kan välja vilken kanal jag vill titta på precis när jag vill. Livet är underbart!

Liknande ämnen

  1. Nu har det gått åt helvete vad f*an gör jag nu!
    Av 1000foting i forum DGStation
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 18:34
  2. Varför ?????
    Av triax i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-05-22, 20:57
  3. VarfÖr?
    Av Carina i forum Övrigt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-03-24, 18:54
  4. Stop Stop och keycard.dk kan dra åt helvete
    Av WM i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-08-01, 19:36
  5. [LÖST] Varför???
    Av BobbyW i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-07-29, 11:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss