Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Showtime?

  1. #1

    Showtime?

    Är det någon som vet ifall- och när Showtime börjar sända hos ComHem? Enligt CH så "förhandlar de med Viasat" (snacka om okunskap, ViaSat har inte ens kanalen) och enligt distributören Nonstop TV så är det på G, förhandlingar pågår.

    Nån annan som vet nåt? :cry:

  2. #2
    Jag har pratat med Comhem flera gånger ang detta! Dom kommer alltid med samma svar - vi förhandlar! Dock så tycker jag att Nonstop TV också borde skärpa sig som hela tiden har sagt 1 nov när man har ringt och frågat! Nu har det datumet passerat och ingen Showtime hos Comhem! Samma sak är det med dom analoga kanalerna som borde ha blivit digitala för flera år sedan när dom först lovades bli det! Tror att det tar år innan TV3,ZTV,Kanal5 samt MTV blir digitala och får stereoljud i Comhems nät!

  3. #3

    Re: Showtime?

    Citat Ursprungligen postat av legendshine
    Är det någon som vet ifall- och när Showtime börjar sända hos ComHem?
    Om jag förstått det rätt så planerar com hem flera nya kanaler. Skulle kunna gissa att det handlar om Viasat Sport, Showtime, Eurosport 2, fler TV1000-kanaler etc.

    Trorligtvis lanserar de alla nya kanaler på samma gång. Tråkigt om det inte kommer före jul - men man vet ju aldrig.

  4. #4
    COMHEMs supportkille trodde att de analoga kanalerna även skulle sändas digitalt före årsskiftet. Har vi hört det förut? :wall:

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av janbananfan
    COMHEMs supportkille trodde att de analoga kanalerna även skulle sändas digitalt före årsskiftet. Har vi hört det förut? :wall:
    Årsskiftet är här om tre veckor så com hem får lägga på ett kol i så fall. Men inte vore det helt fel med ett gäng nya kanaler och hela basutbudet digitalt till nyår. Ganska bra julklapp från com hem.

  6. #6
    Hehe!! Jag stoppade in antennen i TV-kortet i nya datorn och helt plötsligt kunde jag se Showtime. :shock: :wink:

    Finns inte i väggen och definitivt inte i ComHem-boxen.

  7. #7
    Hur funka det då??? då hade du väl DVB-C kort eller? Mysko om du fråga mej.

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Inlägg
    77
    Tackad
    1 gånger
    showtime fungerar bra fast utan epg. Det verkar sändas mest skit än så länge.

Liknande ämnen

  1. Showtime?
    Av CactusJack i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 10:16
  2. Showtime hos ComHem?
    Av legendshine i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2004-10-04, 20:57
  3. Showtime
    Av BBfordson i forum Canal Digital
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-09-23, 20:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss