Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Ny Digitalmottagare från Samsung för comhem

  1. #1

    Ny Digitalmottagare från Samsung för comhem

    Har forskat lite ang ny box eftersom jag har en Sagem själv och vill ha digitalt ljud så finns det ett alternativ och det är en Human.. Men problemet är ju att den inte kan ta in de analoga och jag som har projektor behöver en box som kan vara min analog/digital box och att köra båda boxar känns inte smart.

    Men efter läst och kollat runt så har jag kommit så långt att fått fram att nu slutet av denna månad kommer en ny box från Samsung som vad jag fattat klarar analog/digital samt har DD ljud. (Snygg är den också)

    Här på denna länk ser ni att den är med i listan över godkända comhem boxar: scrolla ner på höger sida finner ni Samsng DCB 9401Z

    http://comhem.se/publik/www/portal/a..._kund_tv_start

    Ringde Expert och fick bekräftat att den kommer säljas med ngt erbjudande nu inför julen !
    Kollar man Samsung´s hemsida finner man en box med det är den som är för Boxer och heter DTB 9401V men DCB som i detta fall är för Comhem.

    Ngn som vet mer ang denna box ???[/url]

  2. #2
    Det är en skitbox helt enkelt - likadan som Humax! En snikbox som inte gör någon glad!

    Edit: Den ända "lyxen" är en extra scartkontakt - wow!

  3. #3
    jo, den e kass. avakta ett par månader. Kommer komma flera olika boxar på marknaden snart har jag hört. Mestadels genom expert men även andra återförsäljare av com hem kommer börja med boxar.

  4. #4
    Fan, vet ni med säkerhet att denna suger ?
    Jag har ju Samsung dvd o TV, skulle bli snyggt ihop

  5. #5
    Noreply går ju i god för att den är kass och vem litar inte på honom?

    FUCK OFF förresten, noreply.

    Skämt åsido (FUCK OFF var inget skämt), boxen duger säkerligen för att glutta på digital-tv. Och det är väl det som är syftet med boxen, mig veterligen.
    hehe

  6. #6
    I denna boxen finns det inte någon analog tuner, Så det är en skitbox precis som humaxen fast med en extra scart

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av nightmarecity
    I denna boxen finns det inte någon analog tuner, Så det är en skitbox precis som humaxen fast med en extra scart
    Precis!

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av arkad
    Noreply går ju i god för att den är kass och vem litar inte på honom?

    FUCK OFF förresten, noreply.

    Skämt åsido (FUCK OFF var inget skämt), boxen duger säkerligen för att glutta på digital-tv. Och det är väl det som är syftet med boxen, mig veterligen.
    Eftersom mitt FUCK OFF bara gäller personer på Comhem så vet vi nu att du jobbar där då du tar åt dig!

  9. #9
    Jo precis, jag jobbar på comhem. Du avslöjade mig.
    hehe

  10. #10
    Nya samsung finns att ladda ner bruksanvisningen här

    http://www.samsung.com/Support/Produ...e=UM&language=


    Om jag ser rätt så kan man koppla Sagem boxen med scart till Samsungen på AV2 (EXT) och AV1 från Samsungen till i mitt fall projektor AE-500

    . vore ju absolut bästa!

    Sedan en annan sak.. kan man inte kolla 3,5,ztv,mtv utan programkort ? i annat fall måste man ha 2 abbonemang och köra small á 29kr/mån för att ha ett öppet kort med de analoga kanalerna för sagemboxen samt ett nytt för Samsung!
    Fan att de inte kan göra allt till digitalal... satans comhem ... arghh...

Liknande ämnen

  1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-09, 21:31
  2. bränna ut på dvd/cd från Samsung DCB P850Z
    Av MrMoon i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 23:58
  3. digitalmottagare till dator
    Av hrsten i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 16:43
  4. Digitalmottagare slår ut tv 4
    Av Guybrush i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-06, 17:10
  5. Digitalmottagare SAMSUNG 9500 VIA
    Av rizzyro i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-06, 12:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss