Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Eutelsat W2 16grader

  1. #1

    Eutelsat W2 16grader

    med samsung 9500 ay tycks denna satellit vara omöjligt att få signal på...det är flera kompisar som testat just med samsung men INGEN SIGNAL!!! jag kan inte fatta varför testat allt möjligt,, inga problem på nokia,humax,force,mm någon som har samma problem??? eller kan testa för skojs skull med en samsung 9500 ay eller liknande skulle bli intessant att se....

  2. #2
    Det beror på hur stort talrik du har och om du vill ha de andra sateliter(hotb,sirius,thor) då gor det inte med samma instelning, du måste vrida talriken från 21 grader uppåt hur mucket vet inte exakt men du är ute efter Kroatisk kanal eller?

  3. #3

    Re: Eutelsat W2 16grader

    Citat Ursprungligen postat av PIRATKING
    med samsung 9500 ay tycks denna satellit vara omöjligt att få signal på...det är flera kompisar som testat just med samsung men INGEN SIGNAL!!! jag kan inte fatta varför testat allt möjligt,, inga problem på nokia,humax,force,mm någon som har samma problem??? eller kan testa för skojs skull med en samsung 9500 ay eller liknande skulle bli intessant att se....
    Jag har samma problem, har själv sammy 9500viaci+9500emvia.

  4. #4
    Har också problem att få in 10E 16E 26E men 1W 5E 7E 13E 19E 28E plockar den upp på min sammy 9500.
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  5. #5

    bn srpska

    det är främst BN SRPSKA jag vill ha

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    997
    Tackad
    14 gånger
    Har alldeles nys testad och ratta in BN SRPSKA på 16E 12692Mhz V 3798 1/2 på min Sammy DSR9500 Via Ci . Signalen är stabil och stark , 2 vita och 12 gula markeringar på signalmätaren. Min tallrik är 80cm med rotor, du får nog kontrolera om din tallrik pekar rätt på 16E Eutelsat W2.

    Mvh Kalle

  7. #7

    samy

    Srpska funkar bra på samyn men ibland så har dom ingen sändning
    så får man ändå signal fast det inte fins någon sändning.
    jag har inga problem med min samy och en 90tallrik.

  8. #8

    16w eutelsat16

    inga problem att få in den har 90 talrik

Liknande ämnen

  1. Eutelsat w4 36 ö
    Av pacmyc i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-01, 18:36
  2. Får inte in eutelsat w2
    Av Medo i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-08, 12:28
  3. Eutelsat W2 16 grader
    Av Malisan i forum Övrigt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2009-01-03, 09:04
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-09-24, 08:29
  5. Eutelsat W2 16 Grader
    Av PIRATKING i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 17:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss