Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Braindead drar till thailand

  1. #1

    Braindead drar till thailand

    Japp drar till thailand på månda. Så då slipper ni mig i nästan tre veckor ska dit och göra phuket osäkert :twisted:

    Är det någon annan som varit där som kan tippsa om grejer man måste göra? Saker som är självklara: Bada,sola,handla-billigt,festa,thaiboxning,dyka mm...

    Har funderat på det här med x-box spel kan det vara så att de är nästan lika billigt som dvd-skivorna i sverige eller är det någon som kan uppge priser?

    Har även en fråga om priser på marknader.Hu mycket ska man betala för tex. T-shirts,klockor,byxor,skor,dvd-filmer......
    --> NOLLTOLERANS <--

  2. #2
    En regel är att alltid pruta, hähä tex 1 st tshirt (kopia) utpris 100bath, du prutar direkt ner till en 4de del, fö övrigt står nog bathen i jusst en fjärdedel jämfört med kronan. Skivor alltså spel till pc (enda jag harköpt till), dvd filmer är ett bra köp. Slipsar i siden, kostymer i thai siden figursydd ca 1000:-sek det är billigt. och sen men inte minst har vi givetviss alla nattliga nöjjen

    glömde nästan att säga,, ölen är svindyra visst jättegoda men ändå 60 bath för en öl, det får du nästan en hel middag för.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    som sagt är ölet dyrt men om du ska dricka öl så är det "singa beer" som gäller!
    Dreambox

  4. #4
    Dyr öl? hehe, 15 spänn låter inte så farligt!

    föresten så läste jag i en tidning som jag fick i lådan om dett hotell på nån Ö (Ku samui, eller nåt?) som verkade trevligt...fast det kostade 6000:- per natt också där kan man snacka dyrt!

  5. #5

    Man får hoppas att det gått bra för braindead

    Man får hoppas att det gått bra för braindead
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

  6. #6
    Ja vi håller tummarna.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  7. #7
    Han är hemma välbehållen, han har ju postat både igår och idag
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  8. #8
    ja fifan, inte bra, min granne hänger i thailand nånstans.. men jag tror de gått bra iaf annars hade man nog hört något.
    Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
    Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
    Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
    Samsung 9500 VIA CI -EMU
    MP3.5 Usb firmware 4.2
    stab- HH120 usals

  9. #9
    Absolut, förhoppnigs vis har han tagit sit förnift till fånga och lämnat den sidan av Thailand (som ändå är den sämsta sidan) och att han nu ligger i en hägmatta på Kho Phang Gang eller Samui eller nått

  10. #10
    Det är lungt Stimo jag kom hem dan före julafton. Kan erkänna att det faktiskt lite halv läskigt om man tänker efter. Jag hade ju öppen biljett på ett par dagar extra, så jag och dom som var där hade planer på att stanna där över jul och sedan fira nyår..

    Men man har kanske lite änglavakt ibland..
    --> NOLLTOLERANS <--

Liknande ämnen

  1. Eu drar Sverige inför domstol...
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 55
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 16:00
  2. Flygbolag --> Thailand eller Malaysia
    Av Ripleyonline i forum Övrigt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2005-08-12, 20:41
  3. Conax i Thailand?
    Av keysersöze i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-05-22, 12:40
  4. DVD.filmer från Thailand
    Av Frallan i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-05-05, 08:07
  5. nu drar jag till thailand i 2veckor!!
    Av P-son i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 18:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss