Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Srt 8700

  1. #1

    Srt 8700

    Håller just på att skaffa parabol och undrar om det går att få in Viasat kanalerna på en SRT8700 med ett MII-kort???

    Jag vet att det fungerar till Conax med MII-kort.

    Annars vad behövs och hur går jag tillväga. Vore mycket tacksam om jag fick allt att fungera innan jul...

    Tack på förhand
    Gratis TV smakar mums...
    Är dock ingen expert på området...

  2. #2
    tror du på tomten det finns inga fungerande viasatfiler så du har väl abb
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  3. #3
    Viasat med en M2inte möjligt.Det fins inga piratkort till viasat.CD är ok med M2 i en Strong 8700SRT det hänger lite men anars ok.Viasat kan du få bara med abbonemang.

  4. #4
    Vad bra att det finns fler som har "problem" med att M2 korten hänger sig i Strong boxen. Eller bra är det inte men då vet jag att det inte bara är i min box. Har även ett BC kort som jag kör när inte det kodar om så mycket och det hänger sig aldrig vad jag sett.

  5. #5
    de att m2 hänger sig ligger i m2 proget .den enda chans ni har att se viasat guld på bas abb är att dra ur viasat kortet har ni tv3 utan kort så kan ni ha allt helt lagligt
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  6. #6
    Nu ska du ta det lite lungt med vad du säger reidar.
    Jag har gjort precis som du har påstått och det enda som jag har fått in på mitt Bas är några få kanaler men långt ifrån ett guldabbonemang. Om det är någon mer än denna Reidar som fått tag på ett Guld så är det bara att gratulera.
    /Znocko

  7. #7
    jag har flera kompisar som fått guld när dom dragit ur viasat kortet någon har fått det med en triax354tx.men då måste man ringa viasat
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  8. #8
    reidarberge har nok rett! Men det er mulig at du må ringe / maile Viasat og klage på at de har ødelagt boksen din etter siste sw oppgradering. Det var nå det jeg gjorde, og jeg har hatt gullpakken 4-5 måneder for for 69 kr / mnd..
    Så jeg håper egentlig de aldri klarer å fikse ny sw til Strong!

  9. #9
    hej! reidarberge vad menar du med
    "någon har fått det med en triax354tx.men då måste man ringa viasat"
    :?

  10. #10
    viasat skickar inte ut signalen automatiskt till triax men fftersom det är samma sw så skulle det vara bra om det vore så boxen blev ju sämre efter nerladdningen av vg du får ursäkta att jag la mig i
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Liknande ämnen

  1. Strong 8700
    Av kimac i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 09:19
  2. strong 8700
    Av classe i forum Viasat
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-11-24, 17:21
  3. 8700
    Av wiggen-cx i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-14, 19:32
  4. 8700
    Av hassle i forum Övriga mottagare
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-09-25, 18:49
  5. 8700
    Av hassle i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-10, 12:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss