Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: m11 kontra titanium på 9802s

  1. #1

    m11 kontra titanium på 9802s

    hej jag har en nokia 9802s och kör med m11 och det blir störningar ibland
    skulle det lösa sig med ett titaniumkort eller beror det mesta på vilken box man har?

    mvh anders
    west ham

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Ja ett Titanium fixar de problemen... Dock tar det ju som sagt lite längre tid för filerna att komma till Titanium korten... Så att ha båda är inte fel
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Håller med Deaaaaaas, att ha både M2 och Titanium är nog bästa lösningen eftersom det är så fruktansvärt störande med de blackouter som M2 kortet medför.

  4. #4
    Tjena! jag läser på detta emenenta forum där en del inehar stor kunskap,då jag titt som tät ser att problem fins för ej stabila m-11 kort så har jag aldrig haft störning eller blackout på tex nokia 9902 9802 eller humax 5350 om jag inte använder en matrix så kanske beror problemen på typ av bränare och inställning samt pc inställningar för om vi tar filer från samma ställen så ska det funka, för jag ser ingen skilnad på m-11 eller tit annat än den blå randen så kanske kan nån mer om vad som kan vara boven MVH Sarik samt God jul till er alla.

Liknande ämnen

  1. enigma kontra enigma2
    Av pojken i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 18:54
  2. PAL kontra NTSC- PC-spel?
    Av vägkung i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 21:42
  3. Offset kontra fokal
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 18:35
  4. Søke inn kanaler med orginal kontra pirat-kort.
    Av delahoya i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-03, 20:37
  5. M2 kontra Titanium
    Av demonen i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-12-11, 23:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss