Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Editor till MII-filer, finns det??

  1. #1

    Editor till MII-filer, finns det??

    Tänkte bara kolla lite på ett kort jag har hemma här... INte PDK utan ett annat, som jag läst ut Eepromet på...

  2. #2
    Grundförutsättningen för en editor är känt filformat och nycklar i klartext, MII uppfyller inget av dom kraven, så alltså ingen editor
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Ja de var ett motsägande på stående att de inte finns ! Jag har de i allafall m2editor .......... 8)

    Men nyckeln bör ju vara känd för att de ska funka.....
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  4. #4
    Men det är typ ett år sedan den fungerade eller påstår du att du kan editera MII idag?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Det ända du kan göra idag är att scripta in nya nycklar på korten... TeamPDK släppte ett program till det för typ ett halvår sen... Men eftersom filerna kommer snabbare än nycklarna så är det ganska onödigt...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Det finns filer till Pentacard ute nu
    Av map_se i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-23, 16:28
  2. Nu finns nya MII filer med PPV 7/4-04
    Av Stimo i forum Canal Digital
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2004-04-07, 23:24
  3. Finns det fungerande m2 filer till conax?
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-07-06, 13:31
  4. tror de finns filer ute nu
    Av mr_best88 i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-01, 14:25
  5. var finns det hex filer
    Av Ravenofoden i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-01-29, 22:40

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss