Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: har sett självuppdaterande kort...

  1. #1

    har sett självuppdaterande kort...

    jag har idag sett ett självuppdaterande kort till CD. Han som ägde det sa att han haft det i 3 månader och att det funkade fram till julafton då dom släckte det...han dick dock ett nyt och nu funkar det igen på garantin som e på 1 år....han fick pröjsa otroliga 2 lax...(vilket jag tyckte va dumt) Men sen sa han att han hade fått uppgifter på att CD var på väg å släcka det med. och att någon ny säkerhets uppdatering va på g till nivå 7...vad som nu menas med det.

    Jag har sett att det funkar...men jag vet inte vad trovärdighets nivån på allt annat är...."garanti" låter ju trovärdigt eller hur :wink:

    Hata mig inte för att jag säger vad jag hört, har säkert blivit blåst. men vill bara se om någon kan ge mig klartecken vad nivå 7 e för något om det nu finns.

  2. #2
    Cas 7 menas nog, inte säkerhetsnivå 7.
    Cas 7 gör att man kommer kunna använda mobilen för att beställa PPV och sen tillkommer massa interaktiva grejer, knappast nån förhöjd säkerhetsgrej vad jag läst.

    http://www.conax.com/page/prod_cas7.asp
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  3. #3
    japp har hört av en kompis att dom ska byta sytem i feb.

  4. #4
    Shiit....
    Undrar vad jag har varit? Har INTE hört ett skit om detta och hör ALDRIG någonting juu.! Fast en förklaring kan ju vara att jag INTE lyssnar på alla rykten som en kompis har hört av sin farsa som har en kompis...för jag njuter av free TV så länge koderna funkar och tar itu med "problemet" när det inte längre är rykten!

    Okey "gubbar" nu kan ni börja hacka på mitt resonemang. :dance:
    :mrgreen:
    Även experten har en gång i tiden varit novis !!!

    DB 7000S - Toro 90 1W.5E,13E,19.2E

  5. #5
    CD har redan börjat skicka ut nya kort till sina prenumeranter så antingen är det vissa serie dom byter ut eller så är det något jäkelskap dom har på gång :shock:

    SvenP.

  6. #6

    mosc

    det kommer säkert ett mosc progg till conax snart om dom byter
    till nytt cas 7
    var väl så innan nano bytet
    steven

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 12:00
  2. självuppdaterande guldkort
    Av fleischer i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 16:06
  3. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-12-23, 00:38
  4. Viasat självuppdaterande.
    Av Jaz i forum Viasat
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2003-01-27, 21:10

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss