Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Inloggning

  1. #1

    Inloggning

    Nån som vet varför man måste logga in varje gång man besöker sidan, trots att jag bockar i "kom ihåg" mig bocken?
    /zam

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2004
    Inlägg
    154
    Tackad
    1 gånger
    Kan det vara någonting med cookies?
    DM 600S DM800SE Vu+ Solo2

  3. #3
    Låter så. För mig fungerar det.
    Har du ställt in så att cookies tas bort när browsern stängt ner, eller något sånt?
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  4. #4
    Nej det har jag inte. Och jag accepterar alla cookies. och låg till normal säkerhet.
    Knepigt!!
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  5. #5
    Prova att tabort den så att det sätts en helt ny istället
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Kan meddela att jag har (eller har haft, vet inte eftersom jag bytte blädrare till firefox) samma problem. Fungerar på alla andra siter, så inställningarna är ok...

  7. #7
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    och du har testat att radera alla cookies en gång?

  8. #8
    Så här också & bara på detta forum!

    majos

  9. #9
    Jag har testat allt...eller kanske inte all, men allt som skulle kunna hjälpa. Tömt cachen, rensat alla cookies ändrat säkerhetsinställningar, kollat att den cookien som sätts är rätt...har dock inte testat igen, sedan den nya servern kom upp.

    Hittade den gamla tråden som jag drog igång för ett tag sedan, hjälper nog föga däremot: http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=11682&highlight=

  10. #10
    Helt plösligt så fungerar det som det ska nu, hurra!

    majos

Liknande ämnen

  1. Inloggning Linux
    Av snake i forum Mjukvara
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 15:54
  2. [LÖST] inloggning
    Av böbbe i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-19, 13:08
  3. Automatisk inloggning
    Av Aflar i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2003-04-13, 14:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss