Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Vilken brännare?

  1. #1

    Vilken brännare?

    Jag hade tänkt att köpa en brännare och ett kort för canal digital.Vilken brännare och kort ska man i dagsläget köpa?Har det någon betydelse vilken mottagare man har.Jag har en Grundig cd-mottagare.

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    En MP3.5 från www.adteknik.se är ett mycket bra val av programmerare...

    Sen när det gäller kort så är det lite olika vad folk gillar... M2 kommer snabbt men har lite problem med att bilden hoppar till och det kan bli svart i någon sekund då å då... Dock är Titanium bättre MEN det tar längre tid innan det finns filer till dom efter en omkodning... Så det är helt upp till var och en att avgöra hur dom vill göra med korten...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    en Multipro från Satproffsen med comportanslutningen är bättre,fungera till samtliga kort,utan några inställningar,och krånglar aldrig.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    infinity usb phoenix är jäkigt bra!

    ja köppte den från keycard.dk men på neptunsat är den lite billigare men dom har inga smart card där m2 tycker ja är ett srå vassare än titanium

    Ha det bra! :smile:
    Dreambox

  5. #5

    Multipro

    Håller med föregående talare om multiprog. helt kanon funkar på alla kort jag provat och har inte krånglat. Jag är ganska novis på detta men det är ganska enkelt att lära sig denna
    BOJJE

  6. #6
    Enkel ock bra Infinity USB Phoenix
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    håller med pena den är mycket bra
    Dreambox

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av reecord
    infinity usb phoenix är jäkigt bra!

    ja köppte den från keycard.dk :
    Instämmer.
    Köpte min också från Keycard. Brännare + MII kort 950 kr

  9. #9
    tack för alla tipsen.

  10. #10
    :?: Hänger på samma fråga fast jag kan rätt lite... Tänkte köpa programmerare just när ComHem "försvann" för länge sen och har inte använt min box sen dess. Boxen är en gammal MACAB DCB-101 + att jag har ett gammalt guldkort där det står en alfa-symbol på samt "CAS MM GOLDCARD".

    Vad behöver jag skaffa? När jag kollar på keycard.dk så finns det en Infinity USB Unlimited för 995:- alt. adteknik som har en MP3.6 för 700 spänn. De säljer dock inga kort. Kanske en idiotisk fråga för er som kan men har jag nån nytta av mitt guldkort eller ska jag också skaffa ett M-II SmartCard?

Liknande ämnen

  1. vilken brännare
    Av rottweiler i forum Canal Digital
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2004-08-17, 16:54
  2. [LÖST] Vilken brännare ska jag ha?
    Av vukan i forum Övrigt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-03-16, 10:11
  3. Vilken K-Brännare?
    Av chazz i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 12:20
  4. [LÖST] Vilken brännare?
    Av bange i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-11, 22:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss