Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: Tack M-II & Team Pdk...

  1. #31
    thx pdk skall nu kolla frölunda-lule gött o se alfredsson piska skiten ur luleå,mmmuuuaaahhhaaaa tack än en gång pdk.
    Tölö-C Rockar Fett

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av crall_b
    Kalle_nie Skrivet: 18/01-05, 14:35 Rubrik:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Känner att jag inte vill tacka så hemskt mycket ännu.
    Allt med m2 o pdk känns lurigt ända in i märgen för tillfället.
    Vi har ju trots allt betalat för deras kort o då får dom väl stå för
    servicen. Får verkligen hoppas att dom fortsätter med det(om inte något drastiskt verkligen sätter punkt för det förstås) trots att försäljnings siffrorna av deras kort har sjunkit. Tänk om vanliga företag arbetat på det viset att när dom sålt sina varor o tjänster så kan man skita i servicen o kunderna.
    HOPPAS verkligen jag har fel. Men som sagt, det känns skumt i magtrakterna.
    Du är inte ensam om att tycka och känna så!!! Något luktar i Danmark!!! De försökte blåsa oss på ett nytt kort även när dom fortfarande kunde ge ut filer till m2...det min vän är sjukt!!!
    Idioter är dom m2-gänget men det är faktiskt inte på det viset att dom försöker kränga en ny typ av kort, dom kunde helt enkelt inte leverera!
    Jag brukar inte lägga mig i dessa gnällinlägg men nu orkar man inte läsa fler utan att säga nått! Allvarligt talat vad tror ni det är, pirat abbonemang?? Skall man pyssla med p-kort så får man fan snällt betala det dom vill och vänta tills det kommer filer annars kan man sätta sig ner och göra hela skiten själv. Dom har väl aldrig utlovat någon garanti och det e ju inte riktigt meningen att vi skall sitta och glo gratis på tv, eller? Så ta och lägg ner nu och gör det själv om ni skall ha det gratis och se hur lätt det är!!

    Mvh Crall

    :evil: "Gnällinlägg" Jag har aldrig en enda gång gnällt för att det inte kommit koder på 2 timmar. Om du hade haft toppen till nåt annat än att ha mössan på så hade du oxå fattat vad jag menade. Faktum är att dom inte säljer mycket m2 kort nu mer. Och dom har tjänat stora pengar, så ja, man kan kalla det ett pirat abbonemang, dock utan förbindelser av någon part. Vad fan ska man annars ha deras kort till. skrapa vindrutan på vintern eller ? Skiter dom nu i spöket fast att dom kan så är det ju nåt skumt. Eller hur. Kan det då tänkas att dom ska kränga ett nytt kort för 500 spänn fast vi har köpt ett av dom. Det handlar kanske om att dom inte tycker att dom tjänat tillräckligt på oss. Läs ovanstående inlägg 1 gång till, Tack
    En sak till, glor inte du på gratis tv då. Bry dig då inte om oss som vill det.
    Samsung 9500 em via. mp3.5 m2

  3. #33
    Jag tackar också nypan

  4. #34
    ehh, lite fel forum, men man kan ju hoppas att dom tittar in här ibland

    TACK!

  5. #35
    Har läst ditt inlägg flera ggr nu och kommer inte fram till nått nytt mer än att det är gnäll! Du svarar ju på dina egna påstående som jag annser är gnäll.
    Vi har ju trots allt betalat för deras kort o då får dom väl stå för
    servicen.
    Läs nästa citat för att se vad jag tycker om det
    dock utan förbindelser av någon part.
    Vad fan ska man annars ha deras kort till. skrapa vindrutan på vintern eller ?
    Ja varför inte, är 500 kr(jag köpte mitt M-II för 350kr i sverige) för mycket för att kunna se alla CDs kanaler i mer än ett år? Och för att vara petig så har du köpt ett "säkerhetskort" inte ett piratkort för att avkoda digitala tvsignaler. Vet inte var du köpt ditt kort men du kan ju läsa på vdg.nu vad som står om att köpa och använda deras kort.
    Kan det då tänkas att dom ska kränga ett nytt kort för 500 spänn fast vi har köpt ett av dom. Det handlar kanske om att dom inte tycker att dom tjänat tillräckligt på oss.
    Ja självklart kan dom villja ha ut ett nytt kort på marknaden. Varför skulle dom göra det gratis? Om du haft kunskap om hur man gör ett progg som spöket och kunde ordna fram alla nycklar som behövs hade du då gjort detta gratis och lagt ut det på nätet och sedan få det att fungera varje gång dom ändrar koder och nano å allt vad det heter? Det hade jag aldrig gjort gratis! Och det skall ju också läggas till att dom riskerar rätt mycket om dom skulle åka fast!
    Jag har aldrig en enda gång gnällt för att det inte kommit koder på 2 timmar.
    Har jag påstått det?
    En sak till, glor inte du på gratis tv då. Bry dig då inte om oss som vill det.
    Gratis å gratis hittills har jag nog lagt ca2500kr på olika sorters kort och proggers, men visst kollar jag gratis på tv och jag är på detta forum för att få hjälp eller hjälpa folk med problem, inte gnälla på dom som gör det möjligt att se CD utan Abb.
    Om du hade haft toppen till nåt annat än att ha mössan på så hade du oxå fattat vad jag menade.
    Då tycker jag att du skall ta din topp och göra PDKs jobb och göra det gratis!

    Tack för mig!
    Crall

  6. #36
    Nu känns det som att det är dags att säga tack o adjö till den hör tråden
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Team PDK
    Av lindtax i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-31, 15:13
  2. ANG team pdk
    Av snugge i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-12-28, 05:01
  3. Team pdk
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 11:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss