Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Vad hände?

  1. #1

    Vad hände?

    Alla filerna ute på en gång trots TPDK dystra prognos.

    Vilka filer kom först?

    Har det månne dykt upp ytterligare en leverantör av filer/nycklar förutom TPDK?

  2. #2
    Nyckeln blev publik först.

    Förmodligen den som används av PDK också, så jag tror inte att det finns några fortsatta garantier

    time will tell :?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    hmmm......

    Om nyckeln blev publik först ... varför skulle PDK publicera nyckeln först och sedan filerna? Det strider mot hur de agerat tidigare. PDK tar ju hand om "sina" kort i första hand.

    Men som du säger T-bird, time will tell ...

  4. #4
    Det kanske var någon som la ut nyckeln i forumet, och då hade nog inte PDK nått val annat än fixa ett spöke fort som f-n ;-)

  5. #5
    Jaha, nu förstår jag vad du menar T-bird, läste slarvigt.

    Du menar att det inte finns några garantier för att PDK faktiskt har fått koll på sina grejor utan att denna gång tog de en nyckel som publicerades av någon annan.

    Men det är vore väl bara bra. Ju fler som kan leverera filer/nycklar desto bättre (om dom kan leverera snabbt).

    Vid tidigare omkodningar har oftast MII kommit ut först och sedan har det dröjt några dagar innan nyckeln blir publik. Troligen är det så att nyckeln tas fram av någon annan spelare än PDK och att denna spelare inte har ett lika kraftfullt verktyg som PDK utan behöver några dagar på sig. Ska bli intressant att se vad som händer vid nästa omkodning. Om det blir en ny normal omkodning (inte byte till CAS7) och det återigen tar flera dagar att få fram filer/nycklar så kan man nog räkna med att PDK är ute ur leken.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Falo
    Det kanske var någon som la ut nyckeln i forumet, och då hade nog inte PDK nått val annat än fixa ett spöke fort som f-n ;-)

    mitt inlägg klippte jag bort. gillar inte skriva om saker som som inte är bekräftade!!!...

  7. #7
    Så här har det alltid varit under alla dom åren jag hållit på med detta. Folk får lära sig att det inte finns några som helst garantier, det är ett ständigt ställningskrig som ingen kan vinna. Vi som får hänga med på en hörna får vara tacksamma för det vi får.

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av joyeyes64
    Så här har det alltid varit under alla dom åren jag hållit på med detta. Folk får lära sig att det inte finns några som helst garantier, det är ett ständigt ställningskrig som ingen kan vinna. Vi som får hänga med på en hörna får vara tacksamma för det vi får.

    folk har en tenden satt bli "bekväma av sig" och blir lätt iriterade och missnöjda , när dom blivit van o få snabb & enkel servering av koder!

    med så är det väll med allt....löner, sjukvård, politiker, vinterväder, strömförsörjningen.....you name it!

    och god morgon förresten ala! :lol:


    --J-
    ....im not lost, im on adventure.....

  9. #9
    Så sant, så sant...

  10. #10
    e de non som har testat ett av de gamla korten som skulle bytas innan den 11/1 funkar än?
    de kan va så att de inte stängt den serien än o då funka den gamla MK ännu
    resten kan man räkna ut själv

Liknande ämnen

  1. Vad hände med Nascar?
    Av medusa3604 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-30, 22:29
  2. Vad hände med kunskapskanalen?
    Av Orka i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 18:25
  3. Vad hände med kioskerna
    Av andrease i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-04-27, 08:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss