Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Musik-cd på datorn....

  1. #1

    Musik-cd på datorn....

    Eftersom jag tillbringar den mesta tiden vid datorn så brukar jag även köra en hel del musik i den, men vissa av de nya skivorna har nåt sorts skydd inbyggt så att det inte ens går att lyssna på dom i datorn....

    Stereon står i ett annat rum, och jag vill kunna lyssna på musiken här...

    Finns det nåt program så jag kan läsa av dessa skivor, och kanske göra Mp3 av dom i såna fall??

  2. #2
    Testa alcohol 120 % o nej det är inte sprit jag pratar om

  3. #3
    Brukar det inte vara själva läsarna som har problem med dessa skivor? Annars kan jag rekommendera att du tar ned skivan från DC eller annat fördelaktigt fildelningsprogram.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av ElFeo
    Brukar det inte vara själva läsarna som har problem med dessa skivor? Annars kan jag rekommendera att du tar ned skivan från DC eller annat fördelaktigt fildelningsprogram.
    Precis... Det är läsaren som är problemet, det måste ju finnas nåt sätt att kringgår det.. Eftersom det ligger copy-skyddade album på nätet i form av mp3..

  5. #5
    Clone cd har funkat för mig iaf.
    Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.
    /samoth

  6. #6
    Som elfeo redan sagt så är det hårdvaran i läsaren som brukar vara problemet. (om det nu är en ren CD-spelare)

    Dom flesta brännare brukar svälja det mesta
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #7
    Kolla så skivan är stängd.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. Komma åt musik o film från datorn med PSP
    Av bigboss62 i forum Playstation
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-11-04, 09:58
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 12:37
  3. Musik till psp
    Av tonu i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 19:04
  4. Musik program
    Av muhammed_3 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-03-11, 16:28
  5. PPV Musik
    Av papiraul i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-22, 14:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss