Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Bränna av en bränd DVD

  1. #1

    Bränna av en bränd DVD

    Tjena!

    Har problem. När jag ska bränna av en bränd DVD så kan brännaren inte läsa av den. Kör DVD Decrypter.

    //Frasse
    //Frasse

  2. #2
    Vissa brännare behöver uppgraderas med ny firmware... Har själv samma problem med min toshiba-brännare i laptopen... Kan inte läsa alla dvd-skivor..

    Men frugans brännare klarar alla skivor... Kolla efter ny firmware eller byt dvd-enhet i datorn...

    Verkar som om det nästan bara är 2,4x brännare som har problem..

  3. #3

    Men jag har ju

    bränt på PRINCO skivor tidigare. Har tidigare laddat hem ny firmware. Men den verkar inte kunna läsa de nu. Har ifs inte testat efter jag gjorde det förrän nu

    //Frasse
    //Frasse

  4. #4
    Kan den läsa den som en dvd? (kan se filmen på datan) så ligger inte problemet på brännaren.
    Har du bara använt DVD Decrypter som prog? Eller andra oxå som ex clone dvd?
    I vissa fall så kan det bli problem om man kör i olika DVD prog. Princo kör jag med och har inga problem allas med kvalité utan att när jag själv tabbat mig i bränning/avläs med olika dvd prog, Alcohol 120% är ett bra prog om man har 2 dvd i datan vid koppi.
    //Jbey

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-27, 09:48
  2. Bränna ut på dvd/cd
    Av MrMoon i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 20:35
  3. bränna dvd?
    Av fagerhultarn i forum Övrigt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-06-19, 22:55
  4. bränna M-II med MP3,5?
    Av teebees i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-22, 15:00
  5. Kan man bränna....
    Av P-son i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-06, 17:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss