Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Com hem lanserar nya kanaler

  1. #1

    Com hem lanserar nya kanaler

    Com hem är tydligen på gång att lansera en massa nya kanaler. I förra veckan bytte flera kanaler kanalplats för att göra plats för ett gäng nya. Men vilka är det?

    Någon som vill gissa vilka kanaler det handlar om?

  2. #2
    Pratade precis med ComHem, de "kunde inte avslöja" vilka kanaler men i början på mars skulle de köra i gång tydligen.

  3. #3
    kanske Viasat 2.3 ???

  4. #4
    Tja, med tanke på att bl.a. plats 3 och 5 är lediga hoppas jag verkligen på digitala versioner av 3:an och 5:an. Hade varit kanon.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av phq
    Tja, med tanke på att bl.a. plats 3 och 5 är lediga hoppas jag verkligen på digitala versioner av 3:an och 5:an. Hade varit kanon.
    Kan bara håll med. Eftersom flera kanaler flyttats kan man också anta att de gjorts så för att frigöra plats för nya kanaler. Det är bara att titta var kanalerna tidigare låg och vilka nya kanaler som skulle kunna passa där. De är placerade efter tema.

    TV1000-kanalerna kanske? The Voice TV är tydligen klar. Viasat Sport-kanalerna dyker säkerligen också upp.

  6. #6
    Om man ser på hur de placerat kanalerna, så är där plats till Viasats filmkanaler. De är ju 6 st, varav de redan har 2 på plats 85 o 86. Sen e de 4 platser lediga o Viasat har ju numera 6 filmkanaler. VS 1 flyttades ju tidigare till 105 så de kan lägga VS 2 o 3 efter. Det känns som att det har varit CH:s tanke med omflyttningarna. Antagligen så är tanken att TV 3 o Kanal 5 oxå skall bli digitala. OBS att detta är inget jag vet, men man kan ju dra egna slutledningar som jag gjort.

  7. #7
    Jag har pratat med comhem och jag vet att viasat sport kommer att komma med mer kanaler

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av tnilss24
    Jag har pratat med comhem och jag vet att viasat sport kommer att komma med mer kanaler
    Det låter lovande!

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av tnilss24
    Jag har pratat med comhem och jag vet att viasat sport kommer att komma med mer kanaler
    Även Expressens sportkanal som startar i slutet på mars lär vara klar. Det blir med andra ord en jäkla massa sport.

    Listan över nya kanaler skulle i så fall se ut så här:

    TV1000 Family
    TV1000 Plus One
    TV1000 Nordic
    TV1000 Classic
    Viasat Sport 2
    Viasat Sport 3
    Voice TV
    Express Sport

    Några fler förslag?

  10. #10
    Då e de bekräftat från CH att Viasats alla film o sportkanaler kommer hos CH fr.o.m. den 1/3 enligt CH:s tidning som kom idag. Expressens sportkanal dyker oxå upp senare i vår när den startat.

Liknande ämnen

  1. MTG lanserar sportkanaler
    Av Sista_Bossen i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 09:44
  2. viasat lanserar 5 nya kanaler
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-07-21, 17:10
  3. Com hem lanserar flera nya kanaler
    Av the varan i forum Com Hem
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2004-10-29, 22:49
  4. Viasat lanserar 4 nya TV1000-kanaler
    Av T-bird i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-08-09, 09:01
  5. viasat lanserar två nya sport kanaler
    Av ingedamp i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-16, 11:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss