Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: DVD Decrypt

  1. #1

    DVD Decrypt

    Jag har alltid bränt mina skivor här men på sistone har något hänt så det inte fungerar...Buffernivån pendlar hela tiden vilket verkar störa programmet och sen hänger sig alltid programmet när det ska "finalize discen"...Får även nå´t sorts felmeddelande i loggen när jag startar dvd decrypt...
    Finns det nå´n som e haj på detta programm som kan härleda mig lite??

  2. #2
    Prova med att dra hem den senaste verren
    http://www.dvddecrypter.com

  3. #3
    har ju den senaste och allt fungerade för någon dag sedan, nu har det hänt nåt som jag inte har en aning om vad plus att jag har installerat om det också...

  4. #4
    Vad står det i loggen då ?

  5. #5
    I 23:36:34 DVD Decrypter Version 3.5.2.0 started!
    I 23:36:34 Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600 : Service Pack 1)
    W 23:36:34 Drive D:\ (FAT32) does not support single files > 4 GB
    I 23:36:34 Initialising SPTI...
    I 23:36:34 Searching for SCSI / ATAPI devices...
    I 23:36:34 Found 1 DVD±RW!


    Så här står det vid uppstart,,,varför den bryr sig om D: vet ja inte,,,brännaren ligger på E:...
    När den bränt 100% och "stannar" vid synchronising data händer inget mer i den loggen och allt ser bra ut "på vägen" i loggen...

  6. #6
    Funkar det att bränna i andra program då?
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  7. #7
    cd skivor funkar men inte dvdr längre...även testat i stomprecordnow men där får ja ett felmeddel. att jag inte har någon "device" för bränning

  8. #8
    Konvertera om D till NTFS i ställer för fat 32 eftersom fat inte stödjer större filer än 4 GB ( en DVD blir lite större än så) o varför bränner du med decrypter ? Gör som "alla andra " o använd Nero i stället.

  9. #9
    Men d: använder jag inte ens,,,det e en disk för systemåterställning och jag vet inte varför programmet bryr sig om det...går det att bränna dvdr i nero??hur gör man det där??

  10. #10
    Är det inte det här som är problemet?

    W 23:36:34 Drive D:\ (FAT32) does not support single files > 4 GB
    convertera disken till ntfs så ordnar det sig
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

  1. Vad istället för DVD decrypt
    Av tonu i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 14:38
  2. Decrypt
    Av asofhadg i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-19, 16:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss